Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Rigga med klass
-
Rigga med klass
Publicerad av anonym-anvandare på 30 september, 2001 vid 00:14Surfmusik. Jag är sugen på mer. Om jag bidrar med min egen lista så kanske nån kan tipsa mig om liknande mästerverk som jag inte upptäckt, eller bidra med sin egen lista. Musik, för mig, hör till surf. Så att man kommer i stämning medan man riggar.
Lifehouse (ultimata riggCDn för min del)
3 Doors Down
The Plan
Escobar
Star Sailor (inte ute än)
Bob Hund
Bad Cash Quartet
Kent
Depeche
Radiohead
Suede
U2
RHCP (roadtrippin’)
Coldplay (aftersurf music)anonym-anvandare svarade 23 år, 1 månad sedan 11 Medlemmar · 46 Svar -
46 Svar
-
hey girlie! .. kolla in reef, ben folds five, papa fritas å zoo drive om de itne hört dem .. d surfmusik … å självklart pearl jam 🙂
-
ta med nirvana och soundgarden. men kent? man vill ju inte lyssna på deprimerande utdragen äcklig musik, som dessutom är från stockholm. depeche är ju inte rock, men går går väl ändå.
-
Det var inte länge sedan .. högst 4 månader.
Visst blåser det.Surfa på.
-
hej Hanna.. ville kolla din musiksmak och laddade hem 2 album..
The Plan och Starsailor men måste säga att det är ju absolut ingen peppa musik va.. Du kan väl inte mena på fullt allvar att det är sånt du lyssnar på INNAN du ska segla?? : ) -
Dick Dale & his deltones, langhorns, robert johnsson & the punchdrunks
-
hemlis : ) hämtade Sugar rays nya istället lite annat nytt !!
-
det var grisigt av dej, ville verkligen ha det där albumet
-
Skämt åsido!! Jag använder audiogalaxy.com (du måste ladda hem programmet läs om det på deras sida där kan du också ladda hem det) och jag kollar alla låtar jag ska hämta på ginza.se (sök efter albumet el gruppen)!!
Går bäst att hämta tidiga mornar på vardagar !!
Logga in för att svara.