Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Riggningstips för Gun Groove

• diil

Medlem
    17 juni, 2004 vid 13:53

Aha, Surfbutiken.nu… Någon mer som säljer?

• adde

Medlem
    17 juni, 2004 vid 13:54

http://www.surfbutiken.nu (vilket är erstaviken AB)

eller bannern ovan.

/adde

• boman

Medlem
    17 juni, 2004 vid 20:12

Svar till:

Vill du ha kortare mast och eller gå ner på endast 430 så kolla in challenger Morpho.

[/ QUOTE ]

Eller en 460 utan förlängning wink.gif

Hur är det med så stort segel och en 430 mast blir inte riggen mjuk och svampig?

• diil

Medlem
    17 juni, 2004 vid 21:01

Du menar att köra Morphot på en 460-mast? Tja, är det sytt för 430 så ska väl den masten funka, även om man kan tycka att det borde bli segt och långsamt i reaktionerna. Stoppar man i en 460 kanske det blir för styvt, och seglet stängs för mycket. Jag har 460-mast plus 25 cm förlängning till Groove 6.8, det har någonstans runt 485 i luff. Tycker iofs att det är lite svampigt ändå, men det beror nog på de futtiga 30%en i masten… 😉

• anonym-anvandare

Medlem
    18 juni, 2004 vid 04:24

GUN segel, bra grejer det där, som att köpa en cykel på Uno X

• basse

Medlem
    18 juni, 2004 vid 06:27

Jag har kört mitt JAM med 430 21 mast. Rek styvhet är 21-25. Det fungerar mycket bra tycker jag. Körde av 460’n som var 23 som jag gillade skarpt.

Måste kolla in cyklarna på UnoX….

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Riggningstips för Gun Groove

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.