Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Rikard aka gadget.

• johanw

Medlem
    8 maj, 2011 vid 17:32

de va nog rätt kass.. knästet nr 6

• sourra

Medlem
    8 maj, 2011 vid 18:12

Han avlade just rapport om multipla tibiafrakturer. Det är bara att hoppas ledytan inte är kukad. Krya på dig Gadget.

• krillan82

Medlem
    8 maj, 2011 vid 18:14

Usch tror han hade rätt bra “ladd” i sin 13kvm idag och på ett par cm vatten. Förutsättningarna ser sådär ut 🙁

• lelleee

Medlem
    8 maj, 2011 vid 19:19

va fään, krya på dej rikard!

• mjersen

Medlem
    8 maj, 2011 vid 19:32

fucck..! satan kommer o sparkar sönder våra knän en efter en.

• gadget

Medlem
    8 maj, 2011 vid 19:40

Jag kommer nog inte till jobbet imorgon chefen! :frown:
    Jag vet inte riktigt hur mycket som är trasigt.
    Som det såg ut på röntgen så har “tibia?” (under knät) en massa frakturer och lösa bitar.
    Som vanligt på akuten så tar allting miljarders med timmar och det enda som hänt idag är att de dränerat knät på en massa blod och sedan röntgat.
    Imorgon ska jag in på skiktröntgen och sedan om jag har tur öppnar de knät och skruvar fast alla lösa bitar.
    Det som hände var att jag gjorde ett rel. högt hopp (skickade kiten) och av någon anledning så hade jag kiten rakt vid sidan om mig när jag var på toppen.
    Vid landningen small det till i vänster knä och jag kände direkt att något var knas.
    Lyckades surfa in genom att stödja mest på högerbenet för att sedan försöka traggla av mig mina boots, aaaaaj!
    Tack alla som hjälpte till, Daniel, Sourra, Per, okänd kille med hästsvans, Kalle, Johan och ni andra som hjälpte mig och Anki.
    Jag låg mest vid strandkanten och pep och vet inte riktigt vilka fler som hjälpte mig.
    Jag lägger upp en smaskig film om någon dag på knädräneringar och annat smaskigt.
    Måste sova nu, imorgon är det fasta, skiktröntgen och skalpeller som väntar.

Puss

• wakenils

Medlem
    8 maj, 2011 vid 19:48

fan vad segt! jävla knän!

• johanw

Medlem
    8 maj, 2011 vid 20:02

många knän som går nu… krya på dig kompis!!

• neven

Medlem
    9 maj, 2011 vid 08:18

Fifan!

Jag önskar inte det där knä-eländet på någon…

Hoppas det är easy-fix! Lycka till!

• pepa

Medlem
    9 maj, 2011 vid 09:33

Ja krya på dig Rikard! Om inte annat kan du säkert tillverka ett extraknä.

• dadil

Medlem
    9 maj, 2011 vid 10:35

nej, va faan! sånt jävla skit… sjukt trist. jag klagar på att jag haft 4 olika skador inom senaste året men detta ser ju jävligt ut på riktigt…

Ps. jag hjälper dig gärna att bygga ett nytt knä i kolfiber om du vill, borde funka..

• pepa

Medlem
    9 maj, 2011 vid 11:28

Är inte du snickers David? Trä är ju ett naturmaterial dessutom!

• dadil

Medlem
    9 maj, 2011 vid 14:07

Jo, det är klart vi skulle kunna göra ett träben istället…

• pepa

Medlem
    9 maj, 2011 vid 15:00

Ett träknä låter som lite mer utmaning tycker jag. Nä det blir säkert bra det här till slut Rikard, du kanske tom är starkare i benen om några månader!

• aka_kalle

Medlem
    9 maj, 2011 vid 15:14

lycka till kompis!

Sida 1 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Rikard aka gadget.

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.