Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing — Riktlinjer NÄSET —

• luuddee

Medlem
    8 september, 2005 vid 08:35

haha nej det är det ite det heller motobåtar får endast köra där för att ta sig någonstans inte köra omkring inom området.

• kaiser

Medlem
    12 september, 2005 vid 15:22

Våra två fågelfilmer ligger på ftp:n om ni skulle ha 200MB ledigt.

• habysurfer

Medlem
    4 november, 2005 vid 19:24

Edu e Tönt Eller!

• skotten

Medlem
    23 april, 2006 vid 01:54

nuthin wrong with films of chicks.

• tetras

Medlem
    24 september, 2006 vid 08:46

Det har varit så mycket fram och tillbaks var man kan och inte kan surfa på näset. Skulle någon kunna lägga upp en karta var det tydligt framgår var man kan och inte kan surfa inkusive Höllviken, både på västra och östra sidan?:confused2:

• gogga

Medlem
    24 september, 2006 vid 09:55

Hade du tittat på sidan 4 hade du hittat följande bild:

• mmaarrkkuuss

Medlem
    6 oktober, 2006 vid 18:35

helt rätt! 🙂

• skotten

Medlem
    7 oktober, 2006 vid 23:04

Why is it not forbidden to fly planes over this area?? Damn I have seen hundreds flying low along the whole beach….

• jonaish

Medlem
    19 oktober, 2006 vid 07:55
  • raffe86

Medlem
    17 april, 2007 vid 00:17

jo men jag forstar inte varfor det ar typ olagligt att typ kita vi falsterbo standbad eller falsterbo bryggan mellan 1 mars -1juli nar motorbatar kor dar och det stor ju annu mer an vad en stakars kite eller vindsurfare gor eller alla badgaster dom stor ju och skrapar ner mer ann vad vi gor….eller hur…..plus galler det ocksa runt skanors hamn jag ser inte sa klart pa kartan men jag hoppas inte det och i sanna fall sa brytter ju nastan alla mot den…..naaa det jag vill ha sagt ar att jag tycker det ar javligt lojligt med den har 1 mars till 1 juli reglen over allt for det finns typ anda nastan inga faglar som hackar runt falsterbostrndbad………..over and out

• gogga

Medlem
    17 april, 2007 vid 06:55

Vi bryter inte mot några regler!
    Vi får lov att köra runt hamnen och vid falsterbohus. Titta nogrannare på kartan för mer info.

Kör inte där vi inte får! Skapar bara mer problem + att det klassificeras som ”miljöbrott”. Vilket ger samma böter som oljeutsläpp

• psychonauten

Medlem
    4 juli, 2007 vid 21:06

@gogga 376896 wrote:

Vi bryter inte mot några regler!
    Vi får lov att köra runt hamnen och vid falsterbohus. Titta nogrannare på kartan för mer info.

Kör inte där vi inte får! Skapar bara mer problem + att det klassificeras som ”miljöbrott”. Vilket ger samma böter som oljeutsläpp

Jävla helvetes förbannade skitland.

• egget_

Medlem
    6 juli, 2007 vid 15:49

Kanske det, men imorgon ska det i alla fall blåsa och antingen Skanör eller Väg 100 blir skitbra :)=

Fast jag hörde nåt om att tippen skulle upp till review nu igen. De e en schysst spot minsann….kryzza lugnt mellan di små båtarna.

/Santa is not a nice guy

Sida 5 av 5

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing — Riktlinjer NÄSET —

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.