Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Ringsegård 17/8
-
Ringsegård 17/8
Publicerad av stalljone på 18 augusti, 2007 vid 10:21En toppen dag på ringsegårds strand
sbjorne svarade 17 år, 6 månader sedan 8 Medlemmar · 16 Svar -
16 Svar
-
Till och med jag fastnade ju på bild
Lite klurig dendär skumgummibrädan… -
@SBjörne 406625 wrote:
Till och med jag fastnade ju på bild
Lite klurig dendär skumgummibrädan…Ja det är väl inte tänkt att man ska stå på en bodyboard från biltema. Men det är ju ett billigt alternativ
-
Till och med jag fastnade.
Björne. Du och Johannes imponerade när ni åkte på bodyboarden
-
Haze;406655 wrote:Till och med jag fastnade.
Björne. Du och Johannes imponerade när ni åkte på bodyboarden
De e kul att ha roligt
-
Hur trångt är Ringsegård när det är mycket folk?
Ungefär hur långgrunt jämfört med Björkäng, Olofsbo, Apelviken?
-
Idag var det ingen bra dag där
Kass vind….. Fast lite fick man köra. Stranden är ungefär 2-3 km lång. Tror vi har max varit 25 pers där samtidigt… Och då var det tre fyra olyckor. P.g.a att det är så kass botten, massa stenar och massa nybörjare.. Sen så är det de där jävla båtarna där som man alltid slår sig på. Va fan ska man ha dom mitt på stranden 50 meter utför?
-
stalljone;409486 wrote:Det finns gått om plats på ringsegårds strand, ligger 3 mil söder om Apelviken
nä, det blir ganska trångt….
-
Ringsegård e kasst massa sten, båtar, tyskar, sand, locals o annat löst folk….. undvik !!
-
Ska ni ut idag eller? Tänkte dra ner till Falkenberg nu, Skrea blir ju lite ensamt men om ingen är ute i ringsegård e ju inte det värt de extra kilometrarna…
-
@SBjörne 409528 wrote:
nä, det blir ganska trångt….
Okej bara därför ni är bröder behöver ni inte hålla ihop, DET FINNS GOTT OM PLATS, ni är bra folkskygga
-
stalljone;409763 wrote:Okej bara därför ni är bröder behöver ni inte hålla ihop, DET FINNS GOTT OM PLATS, ni är bra folkskygga
Ska ni hålla på å göra reklam för våran ynkliga spot så kan vi snart säga att det FANNS gott om plats….:mad2:
-
@stalljone 409763 wrote:
Okej bara därför ni är bröder behöver ni inte hålla ihop, DET FINNS GOTT OM PLATS, ni är bra folkskygga
Jga e inte folkskygg jag bara ogillar människor !
E du inte snäll tar jag med Oliver nästa gång…… hunden alltså….
Logga in för att svara.