Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Ringsjön idag
-
Ringsjön idag
Publicerad av annas på 12 juli, 2005 vid 08:36..eller nån annna jävla sjö. Ngn som vill me och prova – blir ju gött att bada och sånt om inte annat. Men tror på go bris mellan 13 o 1630 on tha ring lake.
dedde svarade 19 år, 8 månader sedan 11 Medlemmar · 14 Svar -
14 Svar
-
Anna du är den största vindoptimist jag känner o det ska du ha stor respkt för men men…. i morgon kan det nog bli grejer… eller vad tror ni andra???
-
Imorgon blir det bra!
Gött med optimism Anna men idag blir det nog till att lyssna på pappa melkerVart åker folk imorgon?
Andreas -
men hallå, bååring ju. Imorgon kan det kanske tom funka i Habo, men i så fall måste man ju köra klart alla kurser…
Kan vi inte Försöka idag, snälla… -
jag e på på ringsjön! e ju bästa stället i skåne!!
ska jag hämta upp dig på vägen? borde räcka å ta med sig 7a idag eller? -
ok, får väl ge mig för idag då. Men ni som var med på ringsjön förra året – Hur körde man från E22an – var det mot Osbyholm? Och vart sen? Minnet är bra, men kort.
-
vomb imorrn.. eller kanske habo beroende på omde t blåser i habvo annars drar ja till vomb. komemr sent imorrn ska jubba först
-
Näe nu går skam på torra lann!!!
Om ni ska hålla på som ena jevla sötvattensurfare säger jag fan upp mitt Skånska medborgarskab! -
Svar till:
Näe nu går skam på torra lann!!!
Om ni ska hålla på som ena jevla sötvattensurfare säger jag fan upp mitt Skånska medborgarskab![/ QUOTE ]
kan jag få ditt i så fall? jag ska fan napalmbomba hela jävla torö! FÖÖÖÖÖRRRRNEEEEEEEEEEEEEDDDRINNNNNNG!!!!!
Logga in för att svara.