Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Ringsjön på ostlig
-
Ringsjön på ostlig
Publicerad av snaffe på 20 oktober, 2009 vid 17:50Någon som vet om Ringsjön funkar på Ostlig vind. Hur är det vid vattenskidklubben?
Tänkte prova på torsdag förmiddag om det blåser.
Sen hade det varit riktigt kul med sällskap!bananen svarade 15 år sedan 4 Medlemmar · 8 Svar -
8 Svar
-
Japp funkar bra. Eller ännu hellre kanotklubben som ligger precis bredvid.
-
Hur blev det? Själv blev det en sväng med 5,8 i Klagshamn idag. Riktigt kul faktiskt det var niog minst 2 månader sen jag seglade freestyle. FUnkade bra mpåste jag säga det jag kan satt som det skulle. Kanske blir en sväng imorgon om det inte räcker med vind på sydkusten.
-
Jocke G;584704 wrote:Hur blev det? Själv blev det en sväng med 5,8 i Klagshamn idag. Riktigt kul faktiskt det var niog minst 2 månader sen jag seglade freestyle. FUnkade bra mpåste jag säga det jag kan satt som det skulle. Kanske blir en sväng imorgon om det inte räcker med vind på sydkusten.
Det är i morgon!
Har själv knappt kört något på länge nu heller. Så jag hoppas på ett pass i morgon.
Jocke, nästa gång du är i Habo tycker jag vi ska pressa varandra till lite framåtförsök. Har inte gjort ett enda i år så nu är det dax! -
Era sillmjölkar, hålla på och köra insjöfreestyle mitt i högsässongen. Ola, jag tycker du skall hänga med oss nästa gång istället och pressa Jockes bakåtförsök istället 😉
PS. Nu är jag också surf invalid! Tur att det finns kortizån och magnesyl.
-
Sillmjölk…det vet jag inte om jag tycker att jag förtjänar men…. Jag tycker i alla fall att det är bättre att komma ut på vattnet istället för att skylla på en liten axel. INte är det pågrund av surfet i alla fall….
Men jag håller med bananen om att jag tycker att du ska föjla med oss till vågorna nu Ola. Jag brukar ha något framåt försök typ varannan gång vi är ute i alla fall. Går int så bra dock men säsongen är ju int slut än..
Idag ser ju tyvärr dåligt ut på många sätt både väder och vind
-
Jocke G;584828 wrote:Sillmjölk…det vet jag inte om jag tycker att jag förtjänar men…. Jag tycker i alla fall att det är bättre att komma ut på vattnet istället för att skylla på en liten axel. INte är det pågrund av surfet i alla fall….
Men jag håller med bananen om att jag tycker att du ska föjla med oss till vågorna nu Ola. Jag brukar ha något framåt försök typ varannan gång vi är ute i alla fall. Går int så bra dock men säsongen är ju int slut än..
Idag ser ju tyvärr dåligt ut på många sätt både väder och vind
Gött! Då har du kommit över spärren!
Fegar själv fortfarande och bakfoten åker ofta ut. -
bananen;584754 wrote:Era sillmjölkar, hålla på och köra insjöfreestyle mitt i högsässongen. Ola, jag tycker du skall hänga med oss nästa gång istället och pressa Jockes bakåtförsök istället 😉
PS. Nu är jag också surf invalid! Tur att det finns kortizån och magnesyl.
Aj då!
Vad har du nu ställt till med?
Men går det att bota med kortison och magnesyl får du faktiskt inte vara med i invalid-klubben. Då ska det vara ett livslångt handikapp som jag har lyckats fixa:) -
snaffe;584961 wrote:Aj då!
Vad har du nu ställt till med?
Men går det att bota med kortison och magnesyl får du faktiskt inte vara med i invalid-klubben. Då ska det vara ett livslångt handikapp som jag har lyckats fixa:)OK, du vinner, muskelinflamation berättigar väl inte till invalidetsersättning….Men, jag är gravt babordshandikappad- kanske värt 0.5 prisbasbelopp?
Logga in för att svara.