Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › RIP CURL R.I.P MF
-
Jag har två Neilpryde. En shorty o en lång… De har hållt super! Jag sköljer också av dem i sötvatten i princip efter varenda session. Det kanske det som är tricket?
-
Ja det kanske det är, men va fan det är ju nästan sötvatten här i Östersjön?
-
neilpryde e skit.. oxh peps dina dräkte haller bara för att du väger sisådar 30kg mindre än en normal man
-
Svar till:
neilpryde e skit.. oxh peps dina dräkte haller bara för att du väger sisådar 30kg mindre än en normal man
[/ QUOTE ]
Jag tycker inte vi behöver gömma oss bakom en massa omskrivningar här. Vi är helt enkelt så jävla krampiga att gummit spricker när man flexar sina bicoplactus gigantus.
-
om sanningen ska fram sa har min framförallt spruckit i rövva.. antagligen pga att den har blivit så fet.. sen e där ett lite hål vid herr penis också! undrar varför
-
Svar till:
Vilken gottegris
[/ QUOTE ] YES YES Eddie the man!! Nogon myser medan dom kiter medan andre havner på sjukhus!! Chicken eller som vi seier i norge Chicken!
-
har aldrig struntat i eller glömt att skölja min dräkt så kom inte dragandes med det jag sköter den fan exemplariskt. och den har inte gått sönder nån stans för att jag slitit av den!
Logga in för att svara.