-
Ripcurl
Ripcurls dräkter bra eller dåliga? nån som har en?….
/T
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Ripcurl
Ripcurls dräkter bra eller dåliga? nån som har en?….
/T
Tjena,
Rip Curl är ett av de ledande märkena i Australien, tillsammans med Billabong och Quiksilver. Personligen så föredrar jag Rip Curl’s eller Billabong’s grejor.
Jag har en Rip Curl shorty som jag är mycket nöjd med. Fast det finns en del olika kvaliteter förstås, ju dyrare desto stretchigare brukar det vara.
Har du hittat en Rip Curl dräkt som du tycker passar, kan du nog lugnt inhandla och bli nöjd med den.
jag kör på en ripcurl raptor 5/4/3, groteskt varm god och skön plus att den är snygg.
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Ripcurl
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.