-
Ripcurl Chevallier
Tjaaaoo.
Nu äre så att jag har en surfbräda och vill bli av med den. vill gärna ha svar på nypris osv.. Brädan är en Ripcurl Chevallier.PUss hajj
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vågsurfing › Ripcurl Chevallier
Tjaaaoo.
Nu äre så att jag har en surfbräda och vill bli av med den. vill gärna ha svar på nypris osv.. Brädan är en Ripcurl Chevallier.
PUss hajj
Tja
vad är det för storlek och modell på den? Årsmodell.
Vet inte vad denna kostar men en Mick Fanning ligger på 380 stojlars.
http://www.westcoastsurf.co.uk/cgi-bin/miva?wcs/merchant.mv+Screen=CTGY&Store_Code=1&Category_Code=RCBOARDS
Så är det rätt storlek är jag intresserad.
1500 SEK ??
Joko..
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vågsurfing › Ripcurl Chevallier
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.