Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Ritning Skimboard
-
Dessa mått bör funka bra… Mycket lik Den som jag gjorde… :D:D:D
-
Lack eller pensla lite polyester (tunt) det funkar. På så sätt kan du sätta fast lite nice klistermärken och sedan pensla plast som skyddar fin fint.
-
Hej! Satt o läste en gammal Surfsport (juileumsnumret 1990, 10 år)
Där fanns en artikel om skimboard och även en ritning med beskrivning. Då kom jag på att jag sett denna tråd…Jag kan ju scanna in artikeln men jag vet inte riktigt hur det är med copyrighten… Det är ju ändå en 17 år gammal tidning… Nån som har mer koll på detta än jag? Det kanske räcker om man uppger källa…?
Återkom i tråden om intresse finns, och det är ok att kopiera artikeln…
mvh
//BooMan
-
Vad ska man ha den till?
Ska man dra den efter båten?
Eller ska man leka i vågorna som med en boogieboard?
Eller ska man använda den som bricka när man serverar sommardrinkar? -
Man tar sats, springer några steg, slänger skimboarden precis i vattenbrynet, hoppar på och surfar några meter på den tunna vattenfilmen just i strandkanten. Om det finns tillgång till shorebreak kan den duktige styra upp i breaket och prova lite aerials och annat.
-
Den här är rätt skön (har visats i en annan tråd)
http://www.youtube.com/watch?v=IKB9Yq5JocM//Björn
-
@big_jeppe 396696 wrote:
Vad ska man ha den till?
Ska man dra den efter båten?
Eller ska man leka i vågorna som med en boogieboard?
Eller ska man använda den som bricka när man serverar sommardrinkar?Bricka:D Hahaha xD
-
@BooMan 396623 wrote:
Hej! Satt o läste en gammal Surfsport (juileumsnumret 1990, 10 år)
Där fanns en artikel om skimboard och även en ritning med beskrivning. Då kom jag på att jag sett denna tråd…Jag kan ju scanna in artikeln men jag vet inte riktigt hur det är med copyrighten… Det är ju ändå en 17 år gammal tidning… Nån som har mer koll på detta än jag? Det kanske räcker om man uppger källa…?
Återkom i tråden om intresse finns, och det är ok att kopiera artikeln…
mvh
//BooMan
Tror absolut inte du behöver oroa dig för copyright. Den är som sagt 17 år gammal. Men uppge källa iaf, det skadar ju inte. Scanna nu, jag e nyfiken 🙂
/Hellgren
-
@hellgren 398147 wrote:
Tror absolut inte du behöver oroa dig för copyright. Den är som sagt 17 år gammal. Men uppge källa iaf, det skadar ju inte. Scanna nu, jag e nyfiken 🙂
/Hellgren
Tjena! Har provat att skanna och göra pdf, men jag får inte till storleken, max 293kb. Kan maila den…
//BooMan
-
@BooMan 398171 wrote:
Tjena! Har provat att skanna och göra pdf, men jag får inte till storleken, max 293kb. Kan maila den…
//BooMan
Maila till mig! 😀 s_turesson@msn.com
-
Logga in för att svara.