Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Robby Naish byter märke…
-
Den här va inte så dum iofs :)! 900Hk, 0-200 under 13 sekunder o toppfart kring 330km/h om man nu har bråttom ut*haha*. Dock kommer det bara tillverkas 5 bilar totalt, varav 2 är sålda redan så det gäller att slå till fort 😀
-
Nu är det visserligen inte en X6 men den är ändå ful som stryk.
Synd att BMW blivit så svulstiga när dom gjort såna läckerbitar som BMW 2000CS…
Känns som dom vill ta Mercedes position “överkonsumtion”. -
Surf XC-70:n var riktigt snygg, är det så den kommer se ut 2011? Eller var det som vanligt bara en konceptbil, som det alltid är när man vill ha något…
-
Märks att snittåldern (läs snittlönen) på surfare stigit ett par dussin. 😉
Vart tog folkabuss-idealet vägen?
-
Ja det är fan i mig riktigt illa när man tycker volvobilar är snygga..;)
-
Knatte
Gäst15 december, 2010 vid 17:10Mattias J;642241 wrote:Surf XC-70:n var riktigt snygg, är det så den kommer se ut 2011? Eller var det som vanligt bara en konceptbil, som det alltid är när man vill ha något…Det en conceptbil så vitt jag vet. Skulle möjligtvis vara specialavagnar på Volvo som har hittat på något.
Men inget jag har sett eller hört talats om och jag borde veta detta om något sådant var på G:smile: -
Knatte;642261 wrote:Det en conceptbil så vitt jag vet. Skulle möjligtvis vara specialavagnar på Volvo som har hittat på något.
Men inget jag har sett eller hört talats om och jag borde veta detta om något sådant var på G:smile:Öh, Knatte har du inte skrivit på något sekretessavtal??
-
Vilka skitbilar ni hänvisar till. Det här är en riktigt bil!
-
Nej det HÄR är en riktig bil!
I brist på en äkta SplitWindow ´Vette så regerar 2010 Volvo V60 R-design!
(Surf rescue-concept, ingen dum ide – jag blev ju räddad med båt på Karphatos, så varför inte?)
/L -
Asså…De 4 sista, hur praktiska är de om man ska ha med sig mer än en fena:grin:?
En Brabus av något slag (kombi givetvis) skulle oxå falla mig i smaken, givetvis med “special-option” om en 6-växlad manuel Tremec-låda 😀
Givetvis samma hake här som med G-Power, priset, eller vad sägs om 600000Euro i grundpris:grin: -
Mick;642256 wrote:Märks att snittåldern (läs snittlönen) på surfare stigit ett par dussin. 😉
Vart tog folkabuss-idealet vägen?
Haha ja det är sant. Snyggaste bussen måste vara Svennes blåa pickup.
-
Knatte
Gäst16 december, 2010 vid 13:57andersbq;642264 wrote:Öh, Knatte har du inte skrivit på något sekretessavtal??Känns inte som jag bryter någon sekretess, när jag säger att jag inte känner till en sådan bil…
Logga in för att svara.