Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Robsport öppnar butik i Göteborg
-
Blir en cool butik Robba, va förbi i går, hoppas bara att du hänger upp en Flexifoil i taket och inget annat märke 😉
Lycka till snart hänger några nya fina Flexifoil Ion 3 i luften nere i Åsa!
Peter
@Brushanen 472825 wrote:
Cool Skotten, då räcker 8 lock öl, 10 lådor vin och 5 liter sprit.
-
Grattis!!
då har man ett nytt ställe att besöka när man passerar götet!
(gott med hjälp hur man lägger in bild också, den snor jag). 🙂 -
Hallaa Robban din gamle räv!
Gott gott, i mon kommer vi o besudlar dina nya grajjor 🙂
//alex
-
@skotten 472798 wrote:
ahh guys, cant come up on Sat.. really sorry, I am doing stuff with the knife before he bails to Egypt.. work is work… Öland the weekend after though!!, rob you will be there right?
That’s too bad! We were hoping for a live brazilian waxing all according to the party theme.
-
hahaha tell you what, the next person to buy a kite from me gets to pull of the wax… be fast cos I am thinking of just using the cream… but.. are there any places I should like tape off.. you know, like when you are painting a car…
-
Vi tog dagskiftet och fastnade i soffan lagom till kvällen. Trevligt liten kiosk du har där Robban. Lycka till!
-
Tack Robban och Pia!
Fasen vad schysst ni hade fixa, det var super trevligt och kul att ni lyckades locka dit alla nyblivna pappor:wink:. Ses kanske på vattnet idag. Hoppas hoppas.
Kram Virena
-
Tack för igår Robban!
Faan vilket nice hak, men varför skulle det tvunget finnas 20 lock i kylen? :mad2: Är ju tokbakis nu!!! (Annas sprit-efterfest på balkongen hjälpte inte heller till…) Vem förbarmar sig över mig? Kan inte köra förrens nästa vecka… -
Tack för festen robban, det fixade du bra! Som sagt var spriten var det inget fel på märkte jag, jag är inte blind idag, hahha!
-
Hann du upp dit efter surfet Snygging? Du få ge fan i att byta kite så där så man känner igen dig…
-
Tack själva, gott drag!
Slicka såren, upp o kör, det blåser i Stora Höga!
/RobertRobsport har öppet tisdag och torsdag 12-18.
Håll utkik på http://www.robsport.se för test och demos. -
@Brushanen 473175 wrote:
Tack själva, gott drag!
Slicka såren, upp o kör, det blåser i Stora Höga!
/RobertRobsport har öppet tisdag och torsdag 12-18.
Håll utkik på http://www.robsport.se för test och demos.Hehe, va fan gör jag uppe redan? :crazy: . Shit va trevlig atmosfär det var i går! Tack för allt käk o dryck!
Ska du med o köra idag? -
Låter som man missade en najs tillställning. Får kika förbi nån gång och spana in butiken. Kommer det upp en lapp “Stängt pga av vind” om det blåser på tisdag???
Log in to reply.