Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Robsport öppnar butik i Göteborg

• snygging

Member
    8 juni, 2008 at 12:20

@Haze 473169 wrote:

Hann du upp dit efter surfet Snygging? Du få ge fan i att byta kite så där så man känner igen dig…

Hehhe men det är nästan samma färg på drakarna rött. Jag låg i dumma 170km/h till gbg så jag han 🙂

• haze

Member
    8 juni, 2008 at 12:31

Hmm som jag hem till Borlänge. Tyvärr så lämnade man alla prylar i Fbg. Och då lyckas det blåsa snitt vind på 10 m/s här hemma. Bajs!!!

• above_the_law

Member
    9 juni, 2008 at 09:52

Tack Robban & Pia, för ett oförglömligt öppningsparty i lördags!
    Gott om alkohol, bra musik, nice videos, sköna damer och coola dudes i en skön fimiljär symbios!

Förlåt för att jag inte kunde låta bli att smasha marshallen under lmitt ongboardrace ner för Såggatan. Anna, jag kan många sköna trick med searin annars…

Var hemma vid 5-tiden efter efterfesten hos Anna (Tack Anna för den 58-procentiga rommen!), men vaknade redan 07.30…körde gardenparty för Andys familj och Bengan & Svenpa dök upp på em, kitate från kl 20-22 med skogsbranden på ena sidan och solnedgången på andra med bra tryck i 10:an. Sköljde prylarna i trädgården och somnade i hängmattan.
    En sån da:-)!

Robban: Har du min longboard i butiken? Tror kanske att det ligger en case logic med cd:s någonstans också va?

• yann

Member
    9 juni, 2008 at 11:44

WÖRD Wörd wörd! Tack för en trevlig kväll. Jag var imponerad på mig själv att jag var uppe redan vid 12 dagen efter.

• brushanen

Member
    9 juni, 2008 at 13:12

Tack själva!
    Det är gästerna som gör partyt, som för övrigt inte är det sista. Nu är det så bra vind och gott väder men snart är det dag för kitepub. Alla 10 lådorna med öl gick inte åt så vi har över när det är dags för pub.
    Välkomna på tisdagar och torsdagar kl 12-18.
    Mvh
    Robert

• hengo

Member
    11 juni, 2008 at 13:19

FSJUKT NICE! önskar er all lycka i framtiden. Fan vad kul med riktiga butiker!

• wakenils

Member
    12 juni, 2008 at 05:20

synd jag missade premiären, får ta en sväng förbi vid tillfälle! Var nere i falkenberg och stage-divade på harrys! =)

Page 5 of 5

Log in to reply.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Robsport öppnar butik i Göteborg

You must be logged in to create new discussions.