Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Robsport öppnar butik i Göteborg
-
Hmm som jag hem till Borlänge. Tyvärr så lämnade man alla prylar i Fbg. Och då lyckas det blåsa snitt vind på 10 m/s här hemma. Bajs!!!
-
Tack Robban & Pia, för ett oförglömligt öppningsparty i lördags!
Gott om alkohol, bra musik, nice videos, sköna damer och coola dudes i en skön fimiljär symbios!Förlåt för att jag inte kunde låta bli att smasha marshallen under lmitt ongboardrace ner för Såggatan. Anna, jag kan många sköna trick med searin annars…
Var hemma vid 5-tiden efter efterfesten hos Anna (Tack Anna för den 58-procentiga rommen!), men vaknade redan 07.30…körde gardenparty för Andys familj och Bengan & Svenpa dök upp på em, kitate från kl 20-22 med skogsbranden på ena sidan och solnedgången på andra med bra tryck i 10:an. Sköljde prylarna i trädgården och somnade i hängmattan.
En sån da:-)!Robban: Har du min longboard i butiken? Tror kanske att det ligger en case logic med cd:s någonstans också va?
-
WÖRD Wörd wörd! Tack för en trevlig kväll. Jag var imponerad på mig själv att jag var uppe redan vid 12 dagen efter.
-
Tack själva!
Det är gästerna som gör partyt, som för övrigt inte är det sista. Nu är det så bra vind och gott väder men snart är det dag för kitepub. Alla 10 lådorna med öl gick inte åt så vi har över när det är dags för pub.
Välkomna på tisdagar och torsdagar kl 12-18.
Mvh
Robert -
FSJUKT NICE! önskar er all lycka i framtiden. Fan vad kul med riktiga butiker!
-
synd jag missade premiären, får ta en sväng förbi vid tillfälle! Var nere i falkenberg och stage-divade på harrys! =)
Log in to reply.