Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Rock`n Roll med Pjotter mannen

• rambo_johnson

Medlem
    20 april, 2010 vid 22:44

bara kita o flyta genom solnedgången, kite är livet

• dunderklumpen

Medlem
    21 april, 2010 vid 07:04

Hohohoho najs 🙂

• petting_4

Medlem
    21 april, 2010 vid 16:18

Varför är aldrig de stora filmerna så här underhållande? 😛

• skotten

Medlem
    21 april, 2010 vid 17:35

hahaha steffo at its best : ) gillar som fan : )

• kika

Medlem
    21 april, 2010 vid 21:01

Förlåt grabbar…. jag håller med att det är bra ”soundtrack” och jag håller också med att Peter är en grym kitare. Men jag känner mig lite provocerad när jag ser så många clip av såååååååå många ”brasilianska rumpor”. För cirka 10 år sedan så var Natal ett paradis. Förra året så ville Brasilianska regeringen stoppa charter resor till några städer som t.ex Natal. Prostitutionen av minderåriga har ökat med 380% senaste 5 åren (bara i Natal och Fortaleza).
    När jag var i Cumbuco för några månader sedan, såg jag sååå äckliga saker. Tyvärr var det många tjejer som var fulla på Laranja Mecânica som blev filmade och utnyttjade.

Sorry om kommentaren låter som protest men jag måste ur mig att jag känner mig provocerad av det!

PS: Kommentaren gjord med kärlek 🙂

Erika

• pjoter

Medlem
    22 april, 2010 vid 12:53

Natal är en håla, bara att inse. Vi hängde där i 2 mån och man ser väldigt många äldre herrar med på tok för unga och snygga brasilianskor. Barerna där är ju mer eller mindre gjorda för att sammanföra dessa två kategorier. Såg även herrar som bjöd små brassekillar på fina restauranger osv vilket inte kändes helt vänskapligt om man säger så…

De flesta av dessa filmade töser tror jag dock faktiskt tillhörde kategorin rika brasilianska turister. Det är ju inte bara de prostituerade som gillar att visa upp sig där kan man väl säga. 🙂

Men det viktiga i filmer är ju faktiskt min åkning.. haha 🙂
    eller vad säger du bjumburger? gissar du dreglat på internet rätt länge innan du hittade en bild på en kille som nästan lika snygg som mig. 😉

• kika

Medlem
    22 april, 2010 vid 19:31

Men det viktiga i filmer är ju faktiskt min åkning.. haha 🙂
    eller vad säger du bjumburger? gissar du dreglat på internet rätt länge innan du hittade en bild på en kille som nästan lika snygg som mig. ;)[/quote]
    Hahahah håller med dig! Viktigare är att se DIG åka och inte massor med rumpor 🙂

• kika

Medlem
    22 april, 2010 vid 19:33

Hahahah håller med dig! Viktigare är att se DIG åka och inte massor med rumpor 🙂

• skotten

Medlem
    23 april, 2010 vid 01:37

is it only me that thinks XBOX when someone says NATAL? : )

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Rock`n Roll med Pjotter mannen

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.