Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Roger Roger
-
Roger Roger
Publicerad av dalen på 30 augusti, 2005 vid 21:31Hoppas det är bra i KINA och att du har mycket vind. Kan du inte svara och berätta.
Fem dagar i rad 10:an nu.matthias svarade 19 år, 8 månader sedan 9 Medlemmar · 22 Svar -
22 Svar
-
Skulle vara skoj! Men Roger lär hitta möjligheter att kajta var han än är!
-
Hallå min vän
Jag har det varmt som satan här i kinaland,vi ligger nära vatten men när jag frågade om att kita eller bada skrattade alla här ,dom sa att det är med livet som insats att hoppa i vattnet det är rena giftet.
Det är en liten stad i Kina bara 9 miljoner invånare,2 timmar från Beijing/Peking ”Tianjin” heter staden.
Det är en industristad där allt utom kite/motorcykel tillverkning finns.
Fy fan vad gött att ni har fått så mycket kiting hemma ,man blir så jävla avis på er,men det är ju gött att man kan ta ledigt när det blåser under hösten där hemma.
Man kan säga att jag köper mig tid på vattnet här nere,så när ni jobbar en fin stormig höst dag så får ni tänka på mig som ÄR LEDIG , HAHAHAHAHAHAHA
Nä skämt å sido ni får ha det så jävla gött där hemma och Mårten se nu till att kurera kroppen så vi kan köra vårt race till Anholt.Hugo är säkert också sugen på att vara med över.
Tack för mailet
Mvh Roger Ö -
Jepp i Kinaland är jag när ni har vind ,det är jävligt sunkigt.
Ha det gött så syns vi
Mvh Roger -
Hallå Bengt
Allt väl hoppas jag, hörde ni haft gött med vind man blir så jäkla sugen på att kita när man hör det.
Hoppas din rygg är bra så du kan rippa loss nu när ni har vind.
Ha det bra Bengt så hörs vi snart (16 dagar till)
Mvh Roger Ö -
fan ta dig ner till HK o kolla en last till mig när du endå är där
-
Hade jag gärna gjort men har ej tid ,försöker komma hem fort som fan
Familjen,kitingen,blodig biff,gott rött sydafrikanskt vin,väntar på mig
Ha det bra
Roger Ö -
Häpp,
Släpa dig hem nu, de é bara du som kan på sama tider jag kan.
Bilder på tantrum viking i går..stressar lite.
Provade myningen i förrgår, den höll vad du lovade! Tack för hjälpen Mårten om du läser detta.
Jens -
Ryggen är sisådär, kommer mest å bli ”stärka bålen träning” och jobb för min del i höst, men litta kiting skall det välan bli oxå! Inte lätt att bli gammal!Mvh Bengt N
P.s sjukgymnasten måste vatt full, tyckte jag ev. skulle sluta kajta! d.s -
Gött att se, jobba på bara för när jag kommer hem så blir det mycket kiting för min del
( du hänger väl på)
Har mycket att ta igen missat en hel månad det är inte bra för nerverna.
Kul att höra från er
Mvh Roger -
Hallå Bengt
Börja kita med sittsele istället då blir det bra mycket bättre.
Du ska inte lyssna så mycket på sjukgymnasten,lita på mig.
Jag skulle inte få göra något när jag fick min diskbråck men med järnvilja och lite NO PAIN NO GAIN.så går nästan allt
Kör på bara så syns vi snart på vattnet
Mvh Roger -
haha, de där e väl för fän ingen tantrum. du e ju ikrokad.
-
Svar till:
Tantrums går väl att göra ikrokad?
[/ QUOTE ]
svar: nej, mesigt
parkv imorrn ja ska köra vaugs
Logga in för att svara.