-
rolig/pisam incident
Nu har jag anlant i Cabarete igen och vinden blaser och hela dagen spenderas pa vattnet. Det ar gott. MEN, jag fick inte kitat igar och gissa varfor. Jo klantkicki var i farten igen. Jag var ute och kitade pa kitebeach i forrgar och ”rakade” hoppa och krascha pa ett rev med 20cm djupt vatten. Jag siktade valdigt bra och blev slapad over ”fire coral” men tankte inte mer pa det da. Mina nya shorts blev till slamsor och sma delar av mina lar med men det kandes inte sa farligt.
Jag tankte inte pa det forran jag vaknar mitt i natten av att jag kittlar ihjal mig… jag hade vita bolder och blasor pa magen, benen och fotterna. Helt tackt av blasor. Jag kunde inte sova pa hela natten och kontemplerade att hugga en kniv i laret for att tanka pa nagot annat.
Igar kvall blev det sa illa att jag var tvungen att ga till doktorn dar jag fick en kortison spruta och tabletter mot allergi. Idag ar det lite battre men glom att ha flipflops och fotterna ar fortfarande som fotbollar.
Hela stan vet om det och alla kommer upp och fragar hur det ar. Nu ar jag kand bland alla riders som tjejen som kakade revet… nice.
Sa detta ar vad som hander i Cabs for tillfallet. Anna och Chrille kommer sakert halla er up to date om vad som hander har.
Ha det gott!
Rev-slickande Kicki
Logga in för att svara.