• svenne

Medlem
    22 december, 2005 vid 15:46
    Nordgren wrote:
    Jag röstar på Svennes förslag. 🙂 Hawaii vill vi ha! Men inte med vit bakgrund….det blir för skarpt.

Hmm… Steffo is the king, men man kan ju alltid önska sig… 😉
    Jag är glad att Steffo orkar hålla på med det här, grymt mycket jobb.

Jag gjorde en test med en brungrön bakgrund istället för det vita, den var grymt skön för ögonen. Har gjort några riktigt balla Hawaii-mönster som kanske går att återanvända.

Och för er retro/det-var-bättre-förr, det går att få det att bli nästan som gamla forumet…

• anders_hoffman

Medlem
    22 december, 2005 vid 15:53

Det där var ju hur grymt som helst! Kan inte admin fixa till så man kan välja Svenne’s ”klassiker”-skin?!

• ola_p

Medlem
    22 december, 2005 vid 17:26

Det räcker egetnligen med att svenne lägger upp sin css där vi kan nå den, så kan man ju bara applicera den med exempelvis greasemonkey…
    Det jag saknar mest med det gamla är listan över inlägg, där dom nya fick en mörkare bakgrund..

• svenne

Medlem
    22 december, 2005 vid 18:21

Om du eller Steffomannen mejlar mig så skickar jag skrotet.

EDIT: Jag har ett önskemål. Användarinfon, går den att flytta via konfiguration eller måste ni hardcore-hacka php:n? Det skulle vara bättre om den infon kunde ligga på rad nånstans, till exempel i samma huvud som ”tidstämpeln”. Det är ju bra info, men det skapar mycket vitarea i onödan.

• alexasu

Medlem
    22 december, 2005 vid 18:30

kan man inte få en combo av old school och hawaii?

• macl3an

Medlem
    23 december, 2005 vid 00:51

Tycker det är bäst som det är nu!

• dodgecurve

Medlem
    23 december, 2005 vid 09:18

på gamla forumet fanns funktionen att själv välja style om jag inte minns fel. Liknande funktion finns inte i det nya antar jag?

• dodgecurve

Medlem
    23 december, 2005 vid 09:26

Gamla forumet hade en funktionen att själv ändra style, denna funktion finns inte på nya antar jag?

• svenne

Medlem
    23 december, 2005 vid 09:31
    DodgeCurve wrote:
    Gamla forumet hade en funktionen att själv ändra style, denna funktion finns inte på nya antar jag?

Jo, allra längst ner till vänster.

–S

• jester

Medlem
    23 december, 2005 vid 11:45

Och i Kontrollpanelen

• danneman

Medlem
    23 december, 2005 vid 16:25

Svennes Retro Klart Grymmmast Av Alla Ge Mig!

• vinta_kestrel

Medlem
    26 december, 2005 vid 19:36

Hmmm, har den tagits bort nyligen då, för längst ner till vänster har jag en språkväljare och i kontrollpanelen finns det inte en style-väljare. Men jag har bestämt för mig att jag såg en skymta förbi häromdagen…

• surfjohan

Medlem
    28 december, 2005 vid 19:42

Kör på alexasu´s förslag, en kombo av classic med lite alohastyle inslag! Inget jävla datanördforumstyle som alla ovanstående sugiga förslag.

• svenne

Medlem
    28 december, 2005 vid 21:39
    Surfjohan wrote:
    Kör på alexasu´s förslag, en kombo av classic med lite alohastyle inslag! Inget jävla datanördforumstyle som alla ovanstående sugiga förslag.

Workin’ on it. 🙂

• danneman

Medlem
    28 december, 2005 vid 22:49

Tack svenne för Classic Blue beta grymmt 😉 🙂

HAde lite problem å hitta var man ändra men nu känner man sig mer hemma hahahaaaa

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

16 av 37 svar december 2005
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA