• calle

Member
    23 februari, 2000 at 15:27

Mistral Screamer!
    Den åker ut först i år trots att den är fin.
    / Calle

• martin

Member
    23 februari, 2000 at 15:58

Mistral Screamer vinner klart. Jag har en från 90 och den går fortfarande bra. Den kan man köra jämt med. När det gäller nybörjarbrädor tycker jag att Bic AstroRock är svårslagen. Finns det någon bräda som är lika lättseglad? Kanske Bic Techno 283.

• paddy

Member
    23 februari, 2000 at 16:22

Jag ger BIC ELECTRIC ROCK min röst, outstanding, många nya bl.a RRD, Starboard JP och AHD gör ju brädor av den “nya feta” typen, BIC E. = 265 x 58 x 105 liter!!! Tidigt ute eller…

Paddy

Surfers Workshop Malmö

• anonym-anvandare

Member
    23 februari, 2000 at 16:38

Första gången jag kom upp i planing och fick in båda fötterna i fotstropparna på mitt lokomotiv-racer express “går bara rakt fram” Tiga 270 är oförlömmligt !!! ….ahhh vilka tider….Hardcore tiga 270 måste vara 90 talets bräda 😉

• johan-s-2

Member
    23 februari, 2000 at 17:19

Mistral Clasic

• anonym-anvandare

Member
    23 februari, 2000 at 20:07

Helt klart!!!!!!
    Min Sailboards Perth 240 assy, gjorde mina första 360 på den.
    Oförglömlig ;-]

J.S.

• wap

Member
    23 februari, 2000 at 20:37

Bic Electric Rock om vi pratar början av 90-talet dominerade helt i min hemma vik Mörudden.
    Pris mkt bra, hållbarhet så där, prestanda innan jag kom till Varberg första gången förstod jag inte varför man skulle ha en vågis med andra ord MKT BRA!

• krille

Member
    23 februari, 2000 at 20:51

Min röst faller på BIC Tempo, den rockade. En av dom jag saknade mest efter försäljningen- av många “en del kanske nostalgiska själ” typ första riktiga jippen, första riktiga kastfallet toköverriggad osv för min del.

• marcus-l

Member
    23 februari, 2000 at 22:44

Denna är den bräda man alltid kommer att ångra att man gjorde sig av med, vilken planin , vilka hopp , vilka…då…

Page 2 of 2

Log in to reply.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

You must be logged in to create new discussions.