• luuddee

Medlem
    24 december, 2005 vid 22:19

aaa pepe boy, du fick den nog i julklapp av patrikol,, haha fick du ngt fint i julklapp då.. när sticker du föresten o när kommer du till cabs??

• patrikol

Medlem
    25 december, 2005 vid 08:30

Och va fan har jag med din helvetes jävla Pooh-Bah skit att göra?

• pepa

Medlem
    25 december, 2005 vid 11:48

Fan jag var helt jävla pissäker på att den jävla Pooh-Bah-skiten var din. Vem fan var det då som hade den helvetes jävla skiten?

• patrikol

Medlem
    25 december, 2005 vid 11:58

Det är Stefan som bestämmer vad man skall ha för “smeknamn” det har kommit en del personliga önskemål men Stefan brukar inte godkänna sådana så du får höra med honom om var just Pooh Bah kommer.

Jag står för allt jag gjort eller sagt här men inte vad andra gort eller sagt!

När fan skall du köra skiten av danskarna igen?

• wims_lkp

Medlem
    25 december, 2005 vid 12:59

vadå rövsug?, detta är rövsug. http://www.newsfilter.org/videos/index.php?id=18474

• ola_p

Medlem
    25 december, 2005 vid 18:39

Pooh-Bah är vid 1600 inlägg tror jag.

• naish

Medlem
    25 december, 2005 vid 19:04

Ola_p menar alltså att pooh bah får folk som surfar för lite och inte har något speciellt liv och hänger här istället!

• egan

Medlem
    25 december, 2005 vid 19:23

vad betyder det att man gör när man har 7639 inlägg då?

• wims_lkp

Medlem
    25 december, 2005 vid 19:36

fan han snackar om rövsug.? detta är rövsug om nått http://www.newsfilter.org/videos/index.php?id=18474
    pooh bah eller inte!!

• wims_lkp

Medlem
    25 december, 2005 vid 19:37

OBS: detta görs endast i Tyskland eller liknade EU land.

• gogga

Medlem
    26 december, 2005 vid 11:20
    wims_lkp wrote:
    fan han snackar om rövsug.? detta är rövsug om nått http://www.newsfilter.org/videos/index.php?id=18474
    pooh bah eller inte!!

fy fan! Linda Lule bajs över det

• mrmille

Medlem
    26 december, 2005 vid 11:33

gah
    .

• jonaish

Medlem
    26 december, 2005 vid 11:38

Man blir inte så sugen på frukost efter den filmen…

• pepa

Medlem
    26 december, 2005 vid 14:43

Va fan i helvete e en jävla Pooh-Bah då? Fattar fan inte ett jävla skit.

På tal om när i helvete jag ska skita på danskjävlarna igen så säger jag fanimej bara detta: Jag skiter fanimej inte på en enda jävel just nu. Har fan inte kört på typ tre jävla månader.

Har fan ingen aning om när i helvete jag kommer till Cabs heller. En jävligt vacker dag så ser du mig nog fanimej bara. Till sden jävla dan kommer säger jag bara: Dra åt helvete.

• jonaish

Medlem
    26 december, 2005 vid 16:04

Det finns en bok som heter Death of a Pooh-Bah…Och “Boohbah” är en jävla leksak..
    Det finns nog bar en sak kvar då, skriv en jävla massa inlägg å svar på allt så är du snart en “Kahuna” och va fan är det då Ola_p ??

-kan inte någon göra en lista på alla olika “gradbetäckningar” ?? så blir man inte lack för att man t.ex blir en Pooh-Bah…
    ..

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.