Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Roxen – en skön vårdag
-
Roxen – en skön vårdag
Publicerad av oaxen på 22 maj, 2011 vid 06:29Testade ett snorricam-fäste till selen samt ett mastfäste. Lite justeringar så blir det nog bra.
Håll till godo:
ljvjsddkvvh skit… hur gör man när man ska “embedda”? Varför räcker det inte med att bara kopiera in koden?
Kolla filmen här:
http://patriklind.blogspot.com/jesper-b svarade 13 år, 6 månader sedan 10 Medlemmar · 13 Svar -
13 Svar
-
Fan så coolt!!! Bra gjort. Vad skön segling det verkade vara! Måste komma upp och testa Roxen någon dag. Kan inte ni Linköpingare slänga ut en liten blänkare när det ser bra ut nästa gång?!
-
Shit pommes frite vad ball med kameran bakom! Det blev riktigt bra.
-
Snart kommer det en LCD-skärm så att man kan få exakt det bildutsnitt man vill ha. : )
-
Knatte
Gäst22 maj, 2011 vid 14:52Oåxen;656253 wrote:Snart kommer det en LCD-skärm så att man kan få exakt det bildutsnitt man vill ha. : )Blev fräcktt!! LCD-skärmen har ju funnits i 2-3 månader eller menar du att du kommer ha en LCD-skärm själv??
Kan du lägga upp en bil på hur fästet till selen ser ut/funkar:smirk: -
Mattias J;656206 wrote:Fan så coolt!!! Bra gjort. Vad skön segling det verkade vara! Måste komma upp och testa Roxen någon dag. Kan inte ni Linköpingare slänga ut en liten blänkare när det ser bra ut nästa gång?!
..måndag, tisdag, onsdag…pick on! Härlig film P!!
-
Jag har lite moddar kvar att göra så att allt funkar som jag vill innan jag lägger upp bilder på fästena.
-
Grymt med kameran bakom ryggen. Kanske segling i vågor snart?!? 😉
-
Svenne;656249 wrote:Shit pommes frite vad ball med kameran bakom! Det blev riktigt bra.
Håller med till 110%!!! Va ruggigt ballt 😀
-
Snyggt Patrik, det blev ju svinbra med kameran på selen!!! Tänk den vinkeln på en våg!
-
Håller med, skitsnyggt och satans vad det skulle bli fint i feta vågor!!!! ALLT snyggt, från Slatesfrillan, till soundtracket!! /JB
Logga in för att svara.