Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › ROXEN IDAG
-
ROXEN IDAG
Publicerad av stebe på 5 mars, 2004 vid 10:58Solsken och skaplig vind. Jag drar ut vid två.
(om biljäveln startar)De är fredag så då får man gå hem tidigt om man arbetar , har jag hört
patrikol svarade 20 år, 10 månader sedan 12 Medlemmar · 52 Svar -
52 Svar
-
Ringer dig och kollar läget vid två Stebe.
Är det bra så kastar jag det jag har för händerna och drar ut!
Biorno+Pete ä på G också… -
hur ar vadret dar hemma? har rekat spots har i skottland men det verkar inte finnas nagra bra stallen. bara windsurfare…..
hoppas ni har det bra grabbar!!!!!!!
//Bjorn -
Jag kommer strax innan 16.00…
Ni kan ju värma upp lite så länge så jag kan filma FET-hoppen sedan. Snygg Back-loop förresten Stebe…ahh, du är ju ute och kör nu. Men du får la läsa detta sedan…
/PB
-
Tjena, bilderna blev sådär lite mycke motjlus i de flsta. Här kommer några smakprov resten sparar jag till bild/filmvisningen.
Hur blev filmen peter?
Solguden bjorn
-
Faan… jag måste börja satsa hårdare. Björn du hoppar faan så mycket högre…
Kul att du fixa filmen peter.. fast att mina hopp nu kommer att kännas någon meter lägre
Men varför fick inte kite-taxen vara med?
-
Det är ju bara en ”teaser” som det brukar heta, vi ska ju filma idag också.
Kite-taxen kommer i den stora filmen ”La Roxa Grand Nationale” som har premiär 27/5 på O´Learys i Linköping.
Upp och hoppa gubbar det vankas vind endast till 13.00 idag.
Det ser lovande ut på flaggor och skorstenar…
fasen det är inte alltid en dans på rosor att bli filmstjärna….
/Peter
-
Härlig film, synd bara att man är totalt avsaknad av magmuskler så att det ser ut som det är 2 förlamade ben som hänger och dinglar…
Mitt huvud fick inte så mycket stryk igår känns ganska OK så det är är bara ladda på idag med !!!
-
N A J S !
Bra grabbar, nu e de ju så att man faktiskt blir lite åksugen när man ser era bilder och filmen…
Jag kommer nog upp till er nästa helg om snön e kvar, och det inte är åkbart i Hallmare!
Se nu till att fota/filma mer så vi som inte har snö får ännu svårare abstinens
Logga in för att svara.