• bohn2fly

Medlem
    12 mars, 2004 vid 12:15

Hmm, verkar som det blir Nyköping för min del i helgen. Attans då, men jag tar med grejerna för farsan sa att det fans en sjö med snö på i Nyköpingstrakten.

/Peter

• biorno

Medlem
    12 mars, 2004 vid 12:21

Tänkte prova en ny spot under morgondagen, tror att det kan ligga lite mer snö där, det är säkert lite sämre vindförhållanden men jag väljer nog hellre lite byigare vind med mer snö än tvärtom.

Var ute förra helgen och då låg det betydligt mer snö där än vad det låg på Roxen förra helgen iaf men det är ju ett litet osäkert kort, iofs är det dåligt så är det ju bara att dra tillbaka in till La Roxa !

Hör av er om ni ska med !

• stebe

Medlem
    12 mars, 2004 vid 12:32

Ok, låter inte så dumt. Jag hör av mig imorn.

Nu drar jag ut.. freddy och jonny släpp vad ni har i händerna och kom ut til udden nu smile.gif

• fredo

Medlem
    12 mars, 2004 vid 14:04

Ghaaaaaa….stressfaktorn är HÖG nu….ska göra vad jag kan, siktar på
    att va ute mellan 16:00-16:30!
    En fågel flög förbi och viskade nåt om dubbla backloops…najs!

• jbi

Medlem
    12 mars, 2004 vid 14:05

Tänkte lappa ihop knäskålen i eftermiddag, men bara spacklet torkar så e man på imorrn igen,prognosen verkar lysande wink.gif

• fredo

Medlem
    12 mars, 2004 vid 14:06

Ich bin auf kamerat Biorno! Lassen uns höres morgen fryh!

• anonym-anvandare

Medlem
    12 mars, 2004 vid 18:29

Gubbar – dags att beställa hem varsin 5l dunk med linement!
    Ta en span på windguru….antingen buggar site:en…ELLER så kan ni meddela arbetsgivare/kursare/familj att nästa vecka blir det inget vettigt gjort (heller)….7m/s eller mer varenda dag…”I said uuuuuuhhh yeeeaaaaahh – I like it!”

• fredo

Medlem
    12 mars, 2004 vid 18:32

Näää, nu blir jag ledsen i ögat, va faen är det här…+5 till +9, mulet och regn…har nån nummret till Polman?

• walle

Medlem
    12 mars, 2004 vid 19:11

de e ju de jag säger: VÅREN ÄR HÄR!!!
    Ta fram kiteboarden grin.gif

• ollefax

Medlem
    12 mars, 2004 vid 19:31

Någon som vet läget i varamon?

bara det blir mellan 5C och 10C och isfritt så kan jag tänka mig att åka dit och provköra, och att jag får pengar till min bräda förstås…

• biorno

Medlem
    12 mars, 2004 vid 20:42

Läget i Varamon är = is en bra bit ut så det dröjer nog tills det är isfritt där…

• walle

Medlem
    13 mars, 2004 vid 05:46

Hallmare, Hallmare, Hallmare, Hallmare, Hallmare, Hallmare, Hallmare, Hallmare, Hallmare, Hallmare… där är det isfritt!grin.gif cool.gif
    Jag kommer att ta några bilder på stranden i dag, tyvärr så e jag själv så det blir inga ”actionbilder” på mig…

• ollefax

Medlem
    13 mars, 2004 vid 09:19

vart ligger hallmare?

• walle

Medlem
    13 mars, 2004 vid 10:02

Längst ute i skärgården, Loftahammar, det tar ca 50-70min att åka från Linköping…
    vill du ha vägbeskrivning nån gång så ring: 070-3236703

• walle

Medlem
    13 mars, 2004 vid 10:12

…och här e en karta, Hallmare är vid stjärnan!
    Kartan…
    Om du vill veta hur det blåser så gå till http://www.windguru.cz och skriv bara ”Petter” i inloggningsrutan där hittar du Hallmare, Gamleby, Västervik
    /Petter.

Sida 3 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.