Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Roxen lördag
-
Svar till:
Jag är oxå på. Får inte tag i min kitedelägare så jag vet inte vart jag ska. Om han ska med måste vi åka till Maricon pga han fortfarande är på “vill bottna” stadiet. Jag kör hela dan så länge det är bra imorrn. Har fått lite pics från Klitmöller…Kolla gaysen här…
[/ QUOTE ]
Tänkte säga -vad är de för ena idioter som tränar judo ute i vattnet? – men vid en närmare titt ska jag nog inte det…
-
Hehe, ja då, d e baara o ringa efter klocan 10 så sk avi se till att ge en rapport!
Men stranden e bra mkt bättre nu iaf i Maricon, så d e bara o masa sig dit!Syns o hörs imorn!
-
Okej Coffer, du kan leka på stranden medans vi andra kitar på vattnet då
Och bilden ovan är ett fint exempel på en heroisk insatts, bara sekunderna efter bilden togs så var det en kiteare som svepte med sina linor precis över Olles huvud. Som tur var fick jag ner honom i vattnet precis innan
-
Man ska inte tro på allt vad Peter säger. Det var ingen kitare i närheten när han hoppade på stackars Olle. Olle blev ju förnärmad och gjorde några judo-tricks och såhär gick det då…Lätt match…
-
Svar till:
Ser ju fortfarande bra ut
[/ QUOTE ]
…bättre vid kusten, lovar 10m/s i Hallmare
-
Kom precis hem från La Roxa Del Sandvika och det var ska vi säga, jämna byiga vindar, lätt överriggad med en 17 P2 till ej åkbart. Men därimellan var det helt fantastiskt.
Guran, Björno, Jonny, Larsa, Rikard, Olle och så jag Det sknades ju en del snubbar…Var ni andra i Maricon och låt oss höra hur det var där då?
/Pete
-
och en stor fråga är: var befann sig skaperen av denne tråden?
-
Maricon va fin fint… vi fick sällskap av 3 Vindsurfare istället! Körde med 9,4:an med bra tryck….
Sen blev det lite terapi i en o halv timme med lite linknyppling! Hatar linor, går det inte göra kites trådlösa som allt annat? -
Svar till:
Maricon va fin fint… vi fick sällskap av 3 Vindsurfare istället! Körde med 9,4:an med bra tryck….
Sen blev det lite terapi i en o halv timme med lite linknyppling! Hatar linor, går det inte göra kites trådlösa som allt annat?[/ QUOTE ]
Kör bluetooth det ska fungera har jag hört…wireless det är framtiden det…
Hmm, just storleken 9,4 är intressant…
-
hehe, ja den e jävligt intressant!
Kan ligga o kolla på den i timmar! -
nästa gång, coffer, nästa gång…. la roxa har spelat ut sin roll
-
Du borde vara hemma och fixa dina linor istället för att hänga på kidz ställen i våran storstad !
-
Ja nu äre utgång. Sitter här med lite dansköl och ska snart ramla iväg. Kommer helt säkert inte hamna på ett kidz ställe, hehe. Här en bild från dagen på Johnny tror jag. Har ni sett WG förresten? Är HELDÖTT häruppe så långt prognosen sträcker sig…Damn…Jaja, får se vad lite pilsner och livemusik kan göra åt den tråkiga känslan som infann sig.
-
Var är det live musik? Jag och Olle ska ner och svinga en bägare..
Logga in för att svara.