Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Roxen lördag

• mrmille

Medlem
    2 oktober, 2005 vid 21:27

Svar till:

Iofs var det ingen annan som såg det, för när det blåste som bäst så tyckte dom andra det var bättre att stå och hänga på stranden och sen ge sig ut när det lagt sig…

[/ QUOTE ]

Ha
    I vanlig ordning gick du väll in och låg med folket på stranden när vinden hängde sig!

grin.gif grin.gif

• rille

Medlem
    2 oktober, 2005 vid 21:39

Svar till:

Vänta lite nu: Först och främst går maninte på Safari när Mustasch spelar på Platens.

[/ QUOTE ]

Öh, Mustasch var väl i torsdags. Hallå eller?

Angående Sandvik kändes det lite som att han där uppe spelade oss ett spratt. När det blåste apa riggade man WS 5.3, när man kom ut på vattnet med den blåste det helt plötsligt bra för kite. När man kom ut med den på vattnet självutlöste chickenloopen och man fick strula en halvtimme. Efter det så blåste det WS 5.3 igen till man kom ut på vattnet, o så fick man guppa in. Det var lite upp o ner kan man säga, men när det väl funka så vare bra! Det regnade iallafall inte… smile.gif
    Och man klarade sig från nära-döden-upplevelser också. Det värsta i den vägen i lördags var väl Lasses badbrallor. Fanken, jag tyckte han verkade normal… grin.gif

Nästa gång får det bli Maricon men då är det väl bättre på Roxen istället… confused.gif

• coffer

Medlem
    2 oktober, 2005 vid 22:18

Det är alltid bäst där jag e! grin.gif

• ollefax

Medlem
    3 oktober, 2005 vid 02:14

Nu är klockan 04:12 på söndag kväll och jag sitter på skolan jag har just skrivit klart en jävla labb rapport som ska in imorogn kl 10. Vilken jävla start på veckan, inte nog med att sandvik jävlades i lördags! Fan tyck synd om mig!!!

(det gör i alla fall jag…köp min torris!)

• jbi

Medlem
    3 oktober, 2005 vid 05:50

Ja was ist felen, der speedo und Nortt-draken haben guten levereren.Auf wiederhören.
    /Franz

Cofferman, antar att du skämtar med oss om lördagen….

• lasse62

Medlem
    3 oktober, 2005 vid 05:52

Svar till:

Iofs var det ingen annan som såg det, för när det blåste som bäst så tyckte dom andra det var bättre att stå och hänga på stranden och sen ge sig ut när det lagt sig…

[/ QUOTE ]
    Va ovanligt!!
    /LA

• biorno

Medlem
    3 oktober, 2005 vid 06:12

Det ligger på ca 10 m/s i varat nu !

• bohn2fly

Medlem
    3 oktober, 2005 vid 06:35

Hmm, då är det väl bara att sjukanmäla sig och dra då tongue.gif

• biorno

Medlem
    3 oktober, 2005 vid 06:37

och sedan även klaga på att vi skulle åkt till något annat ställe på andra sidan

• coffer

Medlem
    3 oktober, 2005 vid 08:03

Svar till:

Ja was ist felen, der speedo und Nortt-draken haben guten levereren.Auf wiederhören.
    /Franz

Cofferman, antar att du skämtar med oss om lördagen….

[/ QUOTE ]

Haha, vadå, vad har jag gjort nu?

O jävlar va d brallar på. Kände d i lilltån, annars hade jag vaknat vid 1 idag! Jag e nere om 30 min!

Sida 5 av 5

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Roxen lördag

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.