Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Roxen my ass!!!!

• ozzcarr

Medlem
    14 februari, 2004 vid 23:46

eller?

• ozzcarr

Medlem
    14 februari, 2004 vid 23:47

Jo det va rätt gött!!!!

• hengo

Medlem
    15 februari, 2004 vid 00:25

ja det var riktigt braa grajåååååår!

• kitelife

Medlem
    15 februari, 2004 vid 00:59

vaR fan e roxen? laBoca va riktigt grymt ; )

//Pan

• mackan

Medlem
    15 februari, 2004 vid 02:40

fi fan gubbar!! la boca 2 downwind 2 [email=”reefslide@velero…”]reefslide@velero…[/email]

/knugen of cabarete. c u @ pi tu

• pepa

Medlem
    15 februari, 2004 vid 07:42

Va fan boys, måste ni dissa andra bara för att vi hade en jävligt najs session i La Boca idag? Jag kan tänka mig att Roxen kan ha varit minst lika bra med lite blåbärssoppa, goa vänner, schysst puder och lite najs vind. Låt alla ha skoj!

• mushu

Medlem
    15 februari, 2004 vid 10:02

amen to that brother peps

• rambo_johnson

Medlem
    15 februari, 2004 vid 12:28

fan jag måste styra upp de andra bidlerna..dom är FEtASTE o senaste… Lastaloss två komemr snart meee

• kicki

Medlem
    15 februari, 2004 vid 16:16

Horru ni, Grabs! Det var en nice dag igar pa vattnet men var var ni efter er BBQ? Ni missade fortsattningen pa Bambu. Forresten hittade jag min BBQ… dar ingen hade tagit initiativet att kopa kott sa det blev korv med tomatsas och pasta. Blev packad och korde alla mina anekdoter… shit, angest.
    VI ses pa beachen senare.
    Ha d gott sverige!

• guran

Medlem
    16 februari, 2004 vid 07:40

roxen är pölen strax utanför linköping… erbjuder halvtaskig vind o öppet vatten på sina ställen plus en sopptipp några kilometer bortgrin.gif men kul var det.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Roxen my ass!!!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.