Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › RRD!
-
Det är lugnt extremfreak!!!
o du Abbe klart vi startar BDVH-crew!!
nån mer som vill joina? -
Får man tillgång till de snygga brudarna kan du skriva upp mig också!
-
Jag vill va med!!!
jag bor vid vattnet så jag uppfyller väl kraven då? -
Var går gränsen för när man inte längre bor vid vattnet? Har ca 500 meter till surfet, men skulle nog få en del konstiga blickar om jag kom skuttandes med grejorna längs vägen ner till vattnet!
-
Helt fel inställning! Se det som ett tillfälle att göra reklam för din sport istället!!!
-
Yeah…..brudarna får du nog fixa själv Extremfreak!!!
Nu börjar vi ju bli en stor Crew ju!!!
tufft!
hur nära vattnet bor ni då?
jag har ca 20 långa meter att gå……. -
Tja, vet inte så exakt… Det sluttar rätt brant… Ett par trappor ner… 20-30 meter kanske… Där har vi en sjöbod… Rigga, kasta grejorna i vattnet, och segla iväg typ… Aldelles bredvid ligger ett annat hur med brygga, där räddningsbåten ligger och guppar…
Har du icq? lr liknande? -
Ja va f_n…….om du bor i sommarstugan på sommaren så måste det ju räknas eller vad tycker ni andra i BDVH-crew?
Det äör ju ändå på sommaren man surfar!!!
jo jag har en ICQ: 166639025 namnet: WavyRäddningsbåt är bra o ha!!!
fast den ligger mest still när jag är ute o seglar… -
Tja
nu e jag inloggad, glömde det förra gången.
Tomten slutar ca. 3 m från vattnet, en liten jä*** stid emellan, men tur det, annars skulle det va dubbelt så dyrt och då skulle jag inte varit den jag är!!vi får ha en träff i vår/sommar och snacka om hur bra vi e!!+surfa. Var e det vindsäkrast??
Abbe -
det är nog inte vindsäkrast här i.a.f blåser ju nästan aldrig här i gävle på sommrarna!
-
Låt mig bara påminna herrarna om att vi bor i sverige…
Ang. vindsäkerheten…
-
Nu har vi iaf början till en sådan… Se: http://w1.522.telia.com/~u52221505/ Inte färdig, men en början…
Logga in för att svara.