-
RRD Freestyle wave 04???
är det någon som har någon som hellst erfaren het av RRD Freestyle wave 04??? jag tror jag ska inhandla en sådan till våren… vore kul å höra lite om den… eller om någon har sett tester på den…
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › RRD Freestyle wave 04???
är det någon som har någon som hellst erfaren het av RRD Freestyle wave 04??? jag tror jag ska inhandla en sådan till våren… vore kul å höra lite om den… eller om någon har sett tester på den…
Shapen skall nog vara den samma som 03´orna. Det som skiljer är nog materialet och vikten(ca 1kg lättare på 04´orna)
/CalleP
aah ok.. fedt jag har jue sett tester på 03 å de såg jue fina ut… men är det någon som har kört på en freestylewave 03 eller 04 nån gng??
Ring och prata med Marcus på SUrfersparadise. Han boarde vara hemma från Maui nu. Han har kört RRD 04 och har dessutom så mycket andra brädor att sälja att han inte måste propsa på just den (relativt JP/Fanatic etc) om han inte tycker den är bra. Fundera gärna ut innan vilka egenskaper i brädan du vill veta något om. En allmän fråga: ”är den bra?” får säkerligen svaret jag. I pruinsip allt på marknaden är ju grymt bra om bara användningsområdet passar.
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
För att ge den bästa upplevelsen använder vi teknologier som cookies för att lagra och/eller få tillgång till enhetsinformation. Genom att samtycka till dessa teknologier kan vi behandla data såsom surfbeteende eller unika ID:n på denna webbplats. Att inte samtycka eller återkalla samtycke kan negativt påverka vissa funktioner och egenskaper.
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › RRD Freestyle wave 04???
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.