Senaste nytt Forums RRD Twin Tip 105 eller JP Freestyle 103?

• sinclair

Medlem
    30 september, 2003 vid 15:24

Jag har JP 105 l förmodligen föregångaren till JP 103 l. Mitt intryck av den är att den är väldigt lekfull, lättsvängd nästan som en wave men ändå väldigt förlåtande. Jag tycker att det helt klart är mitt bästa brädköp på länge. Jag har aldrig testat RRD så någon annan på konfen får betygsätta den.

• anonym-anvandare

Medlem
    30 september, 2003 vid 16:04

har en 113 jp men den är jag väldigt nöjd med!!!!!! Lättsvängd, förlåtande, stabil i höga farter bra bräda att lära sig freestyle på.

• anonym-anvandare

Medlem
    30 september, 2003 vid 16:43

RRD´n är helt klart bättre val, lättare, bättre pop, mer freestyle.
    JP -03 var lite väl freeride inspirerade, men planar upp tidigt och går ganska fort.
    RRD´n är svår att hitta beggad.
    Lycka till.

• surfmore

Medlem
    1 oktober, 2003 vid 20:35

Köpte min twin tip för snart 2 veckor sen och avgudar den sen dess grin.gif. Tycker den är asgrym, har dock inte testat JP´s motsvarighet så det är svårt att säga nåt om den. Men köper du en twintip så blir du nog nöjd.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums RRD Twin Tip 105 eller JP Freestyle 103?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.