Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing RRD Twintip 115?

• RRD Twintip 115?

Publicerad av anonym-anvandare på 16 juli, 2005 vid 10:37

Är sugen på en freeride/freestyle bröda som man kan få några dagar med i stockholm som man även kan ta med utomlands (typ Tairfa, El Yaque). Jag gippar och har börjat hoppa lite lätt. Väger 88kg. En polare som rek. RRD TT 115. Vad sägs? Nån som har någon idé? Behäver nåt som man kan segla stora segel på men även dra ut när det brallar…

t_t svarade 19 år, 4 månader sedan 2 Medlemmar · 1 Svar
  • 1 Svar
  • t_t

Medlem
    16 juli, 2005 vid 18:43

Väger själv 85 och har haft jävligt kul med min TT, 115 l. Kan varmt rekommendera denna bräda! Blåser det huggorm behöver du dock en lite mindre bräda. För övrigt är min till salu, kolla säljes… M

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing RRD Twintip 115?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.