Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing RRD X-fire ltd 2008

  • poppo

    Medlem
    11 juli, 2007 vid 09:04

    Tycker de var grymt snygg grafik, ser riktigt heta ut!
    Skriver ett brev till tomten om en 90 eller 105, jag har ju varit så snäll i år…

    XFire1.jpg

    X-Fire 90 LTD. Volume : 90 liters. Length : 230 cm. Width : 60 cm. Sail range : /.

    X-Fire 105 LTD. Volume : 105 liters. Length : 230 cm. Width : 65 cm. Sail range : /.

    X-Fire 115 LTD. Volume : 115 liters. Length : 235 cm. Width : 70 cm. Sail range : /.

    X-Fire 130 LTD. Volume : 130 liters. Length : 240 cm. Width : 79 cm. Sail range : /.

    X-Fire 145 LTD. Volume : 145 liters. Length : 245 cm. Width : 85 cm. Sail range : /.

    http://www.robertoriccidesigns.com

  • dr-masse

    Medlem
    11 juli, 2007 vid 09:10

    Jag har löst det där genom att vara min egen tomte. Rekommenderas. Trevliga brev från en grabb som är snäll nästan jämt får jag också.

  • adde

    Medlem
    11 juli, 2007 vid 09:23

    @dr Masse 396300 wrote:

    Jag har löst det där genom att vara min egen tomte. Rekommenderas. Trevliga brev från en grabb som är snäll nästan jämt får jag också.

    PM:a mig din adress ASAP!

  • dr-masse

    Medlem
    11 juli, 2007 vid 09:33

    Jag tror du har missförstått detta lysande koncept.

    Jag är min tomte.

    Inte din tomte. Då får du skriva till den där rödklädda skäggsnubben på Nordpolen. Som tydligen ligger i Finland. ?.

    Men trevliga pm om snälla grabbars önskelistor tas naturligtvis emot. Dock kan jag, min tomte, kanske inte ordna ditt surfprylsfix.

    Med tanke på dina annonser på säljes tycker jag mig ana att du snart skall surfprylstomta lite åt dig själv du med, ah!

  • mgs

    Medlem
    11 juli, 2007 vid 10:23

    Ni glömde den här brädan
    X-Fire 75 LTD. Volume : 75 liters. Length : 230 cm. Width : 54 cm. Sail range : /

  • dr-masse

    Medlem
    11 juli, 2007 vid 10:25

    Mmm. Såg den på länken, tyckte att den och antalet brädor i rangen visade att RRD nog menar lite mer allvar igen på den här fronten.

  • getwet

    Medlem
    11 juli, 2007 vid 15:31

    Kul att RRD ger sig in i slalomträsket igen. Dom har inte släppt något vettigt slalomkoncept sedan Bringdal slutade segla för Roberto.

  • Knatte

    Gäst
    11 juli, 2007 vid 15:55

    @getwet 396404 wrote:

    Kul att RRD ger sig in i slalomträsket igen. Dom har inte släppt något vettigt slalomkoncept sedan Bringdal slutade segla för Roberto.

    Roberto skall (planerar för) väl börja tävla i Slalom 42 framöver och dessa brädorna är väl en förstudie inför detta?
    Men kul att de bygger riktiga brädor och inte bara segelsnurrare och dylikt trams:grin:

  • speedjanne

    Medlem
    11 juli, 2007 vid 16:17

    Varför vågar dom inte ange vikten? det är ju så man ser om det är en Porsche ( Tabou) eller en Volvo (Starboard).

  • jester

    Medlem
    11 juli, 2007 vid 16:26

    Hmmmm…. Det ser ut som även 90-litaren har cut-outs. Trodde trenden var att gå från cut-outs?

    I övrigt ser ju brädorna riktigt fina ut. Men, det återstår att vänta tills man ser dom i verkligheten…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing RRD X-fire ltd 2008

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.