Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › RS Slalom problem!
-
@Klang 452699 wrote:
Shit Alexxx, du har ju köpt på dig värsting grejor. Är det full satsning för ”KM FulltÖs” 2008 som gäller? Blir farligt det här… vad har du mer köpt på dig din rackare… måste hålla koll på konkurenterna…
Nä, förutom ett litet aggregat för jetdrift så e där inga speciella prylar på G! Men du har helt rätt angående fullt ös, de blir ingen lek i år 😀
-
Har du köpt hel linje eller? Fick du rabatt?
Tänkte själv handla 6.2 7.2 9.2 typ men handlar inget förrän hälsenan är hel. Får väl se dom på vattnet i vår./Glenn
-
@Kapten K 453047 wrote:
Har du köpt hel linje eller? Fick du rabatt?
Tänkte själv handla 6.2 7.2 9.2 typ men handlar inget förrän hälsenan är hel. Får väl se dom på vattnet i vår./Glenn
De blev 6,2 å 7,2 som surfers säljer på kanpanj! Hittade beg master.
Hälsenan? Vad har du gjort???Alex
-
@Alexxx 453163 wrote:
Drog av den när jag spelade badminton, aldrig mer!
http://www.surfzone.se/forum/showthread.php?t=55192
6.2 och 7.2 är nog bästa storlekarna! dessa + en 90 liters slalom är nog perfekt för mig på 88kg 70kg killarna har nog mer nytta av 5.8 + 6.7
/Glenn
-
@Alexxx 453163 wrote:
Själv har jag svårt att hitta beg-mast till min TR-1 7.0…! Nån som har nåt lik liggandes som passar? E nöjd även om det inte är 100% kol..!!
-
@Kapten K 453209 wrote:
Drog av den när jag spelade badminton, aldrig mer!
http://www.surfzone.se/forum/showthread.php?t=55192
6.2 och 7.2 är nog bästa storlekarna! dessa + en 90 liters slalom är nog perfekt för mig på 88kg 70kg killarna har nog mer nytta av 5.8 + 6.7
/Glenn
Nej! Fan va trist!!!! Hoppas att de fixar sej så fort som möjligt.
-
Tack för omtanken, fick du rätt på 6.2an? jag hittade en x6 mast till ett rsr 6.2 så du kan ju provrigga på den och se o det blir nån skillnad.
-
Provsurfade 6,2 en kvart i söndags! Såg bra ut, å kändes kanon. Ska bli kul att testa lite längre nästa gång de blåser!
De ända positiva med din fot e väl att du nu har gott om tid att vänta på pizzan 😀 -
@Alexxx 456377 wrote:
Provsurfade 6,2 en kvart i söndags! Såg bra ut, å kändes kanon. Ska bli kul att testa lite längre nästa gång de blåser!
De ända positiva med din fot e väl att du nu har gott om tid att vänta på pizzan 😀HAHA har inte handlat pizza där sen dess.. över 1timme och så fick jag ingen pizza!! Blir bara från Avesta.
-
Eftersom det vägrar blåsa och jag måste få känna på prylarna så gick jag ut och riggade mitt 6.2 på x6 mast. Jag har inte dom kraftiga veck som du har längre upp men några mindre längre ned mot bommen som benke beskriver.
//Björn
Logga in för att svara.