Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing RS Slalom problem!

• hankloose

Medlem
    19 mars, 2008 vid 18:24

Fan va snygga np segel e!! Nu fick jag nästan ribba!!

• alexxx

Medlem
    20 mars, 2008 vid 17:10

@Klang 452699 wrote:

Shit Alexxx, du har ju köpt på dig värsting grejor. Är det full satsning för ”KM FulltÖs” 2008 som gäller? Blir farligt det här… vad har du mer köpt på dig din rackare… måste hålla koll på konkurenterna…

Nä, förutom ett litet aggregat för jetdrift så e där inga speciella prylar på G! Men du har helt rätt angående fullt ös, de blir ingen lek i år 😀

• kapten-k

Medlem
    20 mars, 2008 vid 20:04

Har du köpt hel linje eller? Fick du rabatt?
    Tänkte själv handla 6.2 7.2 9.2 typ men handlar inget förrän hälsenan är hel. Får väl se dom på vattnet i vår.

/Glenn

• alexxx

Medlem
    21 mars, 2008 vid 14:42

@Kapten K 453047 wrote:

Har du köpt hel linje eller? Fick du rabatt?
    Tänkte själv handla 6.2 7.2 9.2 typ men handlar inget förrän hälsenan är hel. Får väl se dom på vattnet i vår.

/Glenn

De blev 6,2 å 7,2 som surfers säljer på kanpanj! Hittade beg master.
    Hälsenan? Vad har du gjort???

Alex

• kapten-k

Medlem
    21 mars, 2008 vid 20:27

@Alexxx 453163 wrote:

Alex

Drog av den när jag spelade badminton, aldrig mer!

http://www.surfzone.se/forum/showthread.php?t=55192

6.2 och 7.2 är nog bästa storlekarna! dessa + en 90 liters slalom är nog perfekt för mig på 88kg 70kg killarna har nog mer nytta av 5.8 + 6.7

/Glenn

• hanko

Medlem
    21 mars, 2008 vid 21:52

@Alexxx 453163 wrote:

Alex

Själv har jag svårt att hitta beg-mast till min TR-1 7.0…! Nån som har nåt lik liggandes som passar? E nöjd även om det inte är 100% kol..!!

• alexxx

Medlem
    23 mars, 2008 vid 17:00

@Kapten K 453209 wrote:

Drog av den när jag spelade badminton, aldrig mer!

http://www.surfzone.se/forum/showthread.php?t=55192

6.2 och 7.2 är nog bästa storlekarna! dessa + en 90 liters slalom är nog perfekt för mig på 88kg 70kg killarna har nog mer nytta av 5.8 + 6.7

/Glenn

Nej! Fan va trist!!!! Hoppas att de fixar sej så fort som möjligt.

• kapten-k

Medlem
    4 april, 2008 vid 22:38

Tack för omtanken, fick du rätt på 6.2an? jag hittade en x6 mast till ett rsr 6.2 så du kan ju provrigga på den och se o det blir nån skillnad.

• alexxx

Medlem
    5 april, 2008 vid 10:25

Provsurfade 6,2 en kvart i söndags! Såg bra ut, å kändes kanon. Ska bli kul att testa lite längre nästa gång de blåser!
    De ända positiva med din fot e väl att du nu har gott om tid att vänta på pizzan 😀

• kapten-k

Medlem
    5 april, 2008 vid 11:25

@Alexxx 456377 wrote:

Provsurfade 6,2 en kvart i söndags! Såg bra ut, å kändes kanon. Ska bli kul att testa lite längre nästa gång de blåser!
    De ända positiva med din fot e väl att du nu har gott om tid att vänta på pizzan 😀

HAHA har inte handlat pizza där sen dess.. över 1timme och så fick jag ingen pizza!! Blir bara från Avesta.

• bjornen

Medlem
    5 april, 2008 vid 14:53

Eftersom det vägrar blåsa och jag måste få känna på prylarna så gick jag ut och riggade mitt 6.2 på x6 mast. Jag har inte dom kraftiga veck som du har längre upp men några mindre längre ned mot bommen som benke beskriver.

//Björn

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing RS Slalom problem!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.