Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › RS:Racing evoII
-
Jester;534289 wrote:Hallå!! Pascal delar vi vårdnaden av, juh!!
ja vi är några stycken som ska ha koll på han enligt den skrivna adoptions balken 😀
ska du ha ensam rätt får du lösa ut oss, det blir dyrt de… -
@surfan 534372 wrote:
ja vi är några stycken som ska ha koll på han enligt den skrivna adoptions balken 😀
ska du ha ensam rätt får du lösa ut oss, det blir dyrt de…Ja va fan, försöker Jester å GetWet ansöka om ensam vårdnad….den gubben går inte!
-
@Jester 534381 wrote:
Nej nej, jag sa ju “vi”?? GW sa dock “jag”
skönt, blev lite orolig för dig där ett tag….men va håller Micke på med?
-
@getwet 534285 wrote:
Mig veterligen har MvM bara seglat på SP60, för övrigt seglade han väl på Van der berg custom brädor, iaf varje gång jag seglat ihop med honom. Senare talades det mycket i Naish teamet just om hans nya 85 slörmaskin.
Den fick vi dock aldrig se, kanske att man inte utvecklade den vidare för att klientelet seglare som vill ha en specifik slörmaskin inte är så många.QUOTE]
Nej, han har seglat rätt mycket med SP 95 (standard-plankan)….hmm, undrar om man kan få tag i nån av hans gamla GPS Speedline-protos……
-
@P Malmkvist 534257 wrote:
Jo jag funderade på vad Naish sp proto 50 brädan kommer heta nu, kanske JP protospeed 50??
Var just i kontakt med Martin (i förhoppning om att Naish skulle fortsätta programmet med GPS Speed line…) och det är Martins egen design och det är väl inte omöjligt att utvecklingen av dem sker under JP´s namn….synd:-)
-
MacTS;534409 wrote:getwet;534285 wrote:Mig veterligen har MvM bara seglat på SP60, för övrigt seglade han väl på Van der berg custom brädor, iaf varje gång jag seglat ihop med honom. Senare talades det mycket i Naish teamet just om hans nya 85 slörmaskin.
Den fick vi dock aldrig se, kanske att man inte utvecklade den vidare för att klientelet seglare som vill ha en specifik slörmaskin inte är så många.QUOTE]
Nej, han har seglat rätt mycket med SP 95 (standard-plankan)….hmm, undrar om man kan få tag i nån av hans gamla GPS Speedline-protos……
Tror det är enklare å hitta en Falcon 80/79 (som lyfter ur fint). Känns som att den råkar ha 10-0, i noteringar uppemot 45 knop, jämfört med andra produktions-slalombrädor.
-
-
Klint;535337 wrote:
Samma kille som tidigare (han som bröt lattan), men här visar han bara hur man anpssar cambern till att passa andra master….?
-
Det är lugnt grappen!
Funkar fint
Peter den vite har hårdtestat 6,2 an 47 knop mm
Logga in för att svara.