Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing RS:Racing evoII

• tobhed

Medlem
    1 mars, 2009 vid 22:13

Ja, toppen är omgjord – mycket rundare. Mina EVO II ligger här hemma och väntar på vind (och lite värme) =)

• hanko

Medlem
    1 mars, 2009 vid 22:13

Ser najs ut både det splitternya NP och Gaastra…08:an. Kanske blir att rigga A.R.T 6.3:an från 94 imorrn på gården.

• faster

Medlem
    2 mars, 2009 vid 06:42

Eller rigga på FRANK DANDY stlk large…..

• mattias-j

Medlem
    2 mars, 2009 vid 08:07
    faster;533023 wrote:
    Eller rigga på FRANK DANDY stlk large…..

Ja Robban, men Frank Dandy vill man ju inte rigga själv 😀

• hankloose

Medlem
    2 mars, 2009 vid 09:53

Enligt Tyska Surf så kommer EVO2 Piska skiten ur all konkurrens. Vilka storlekar blev det tobbe? 7.0 som störst antar jag? E man sugen eller e man sugen. Glad att jag beställde en 6.2 oxå i sista minuten. Har fortfarande kvar två nästan helt nya evo1 6.2 och 6.7 om nån e sugen……

• tobhed

Medlem
    2 mars, 2009 vid 15:02
    Hankloose;533045 wrote:
    Enligt Tyska Surf så kommer EVO2 Piska skiten ur all konkurrens. Vilka storlekar blev det tobbe? 7.0 som störst antar jag? E man sugen eller e man sugen. Glad att jag beställde en 6.2 oxå i sista minuten. Har fortfarande kvar två nästan helt nya evo1 6.2 och 6.7 om nån e sugen……

7.0 6.2 & 5.5 =)

• hanko

Medlem
    2 mars, 2009 vid 16:00

@tobhed 533073 wrote:

7.0 6.2 & 5.5 =)

Härlig kombination Tobbe..! Du blir nog vass (vassare) i år!!:grin:

• andersbq

Medlem
    2 mars, 2009 vid 18:00

Så länge ni håller er till att torrsurfa hemma i trägårdarna så lär ni inte bli snabbast i år. Kom igen ut och visa vad ni går för nu!

• surfan

Medlem
    2 mars, 2009 vid 18:48
    andersbq;533091 wrote:
    Så länge ni håller er till att torrsurfa hemma i trägårdarna så lär ni inte bli snabbast i år. Kom igen ut och visa vad ni går för nu!

Vi kommer ja låvar och sakta kommer det inte att gå heller :cool2:

• kapten-k

Medlem
    2 mars, 2009 vid 19:54

@andersbq 533091 wrote:

Var ute i torsdags,, utan handskar! bara 29knop som max, varmt var det inte!
    körde 3vändor.

• speedjanne

Medlem
    3 mars, 2009 vid 14:07
  • dr-masse

Medlem
    3 mars, 2009 vid 14:22

En inte så lite humoristisk version från Google translate:

Hur kan jag vara säker på att dessa juveler är utan förutfattade meningar: lyckliga testare i Transeuropeiska Jai är!

F986, F283 och testbunt 31 Järn 6,2 Evo 2 Serie: F986 på 430 X9 2008, F283 på 4,00 X9 Wave 2009 och iron31 på 4,00 X9 Wave 2007 + Xtender34.

Från min sida, j’étarque en 434 som rekommenderas, kräkas seglar väl och inte som panelen bröt med 430 x9 2008.
    Bra på bordet, men Gros Gros problem rotation kammar för mig, både i 430 x9 på 4,00 Wave.

När jiibe de hinder som grundar sig på den bakre kant försöker flytta cam på nya please … 6 jiibes och hop, Pete latte!

Pryde Tack för att gas anläggningen i camber som visar sig vara den sämsta skiten någonsin tänkt som varumärke.

Efter nästa vindpust eller rotation Transgay film för analys av kammar, väntar på att läsas F986 och F283 …

PS: Ett stort självstudien på utvinning, avlägsnande och reparation av battens pågår igen TransGay tack!

• dr-masse

Medlem
    3 mars, 2009 vid 14:24

Längre ner i tråden skriver han…

Skillnaden mellan mig, tidskrifter eller sponsos killar är att jag betalar alla ta, det är bra när det är bra när y’a une couille vara enkelt uttryckt.

Funktioner med 7.0 och 5.1 om problemen är de samma och 6.2 genom att ändra spänningen (vilket är oacceptabelt för en sådan slöja)

Verkar vara någe bök med rotationen, ähum? Men det är ju vanskligt som fasen att bedöma med en pajasöversättning och något som en åkare postat…

• imported_macts

Medlem
    3 mars, 2009 vid 14:25

@dr Masse 533221 wrote:

En inte så lite humoristisk version från Google translate:

Hur kan jag vara säker på att dessa juveler är utan förutfattade meningar: lyckliga testare i Transeuropeiska Jai är!

F986, F283 och testbunt 31 Järn 6,2 Evo 2 Serie: F986 på 430 X9 2008, F283 på 4,00 X9 Wave 2009 och iron31 på 4,00 X9 Wave 2007 + Xtender34.

Från min sida, j’étarque en 434 som rekommenderas, kräkas seglar väl och inte som panelen bröt med 430 x9 2008.
    Bra på bordet, men Gros Gros problem rotation kammar för mig, både i 430 x9 på 4,00 Wave.

När jiibe de hinder som grundar sig på den bakre kant försöker flytta cam på nya please … 6 jiibes och hop, Pete latte!

Pryde Tack för att gas anläggningen i camber som visar sig vara den sämsta skiten någonsin tänkt som varumärke.

Efter nästa vindpust eller rotation Transgay film för analys av kammar, väntar på att läsas F986 och F283 …

PS: Ett stort självstudien på utvinning, avlägsnande och reparation av battens pågår igen TransGay tack!

Oerhört roligt! Google translate rules!

• swe-496

Medlem
    3 mars, 2009 vid 14:52

@Speedjanne 533004 wrote:

Första intrycket… sjukt lätt att rigga både nedhalet och camberpåploppning, Camberrotationen var som ett vågsegel trots att det blåste 0.3 m/s på tomten.

Tycker det ser ut som att det behövs en del mer nedhal….;)

Sida 7 av 10

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing RS:Racing evoII

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.