Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Rulle och Monopod-tips

• regfellow

Medlem
    20 augusti, 2012 vid 18:15

Bästa videon hittils. Riktigt bra faktiskt!

Dock lite för lång och musikmixningen var inte helt 100 %

• skanepaul

Medlem
    20 augusti, 2012 vid 20:16

Jag skulle vilja SE mer surf istället för din rygg. Man ser inte vågen heller.

Denna vinkeln kan väl vara ok som inklipp vid nån fet air eller nått, men inte i 5min i sträck. Fast det kanske bara är testfilmer än så länge? 🙂

• above_the_law

Medlem
    20 augusti, 2012 vid 21:40

Tack för samtliga synpunkter:-)

Självklart ska en “RIKTIG FILM” ha så många kameravinklar som möjligt, ffa helst fr kameraman i vattnet och på land, men jag kör ju oftast själv så det är lite svårt:-).
    Däremot skulle man ju kunna ha en vanl videokamera på stativ i land, en GoPro i lit längre monopod i selen(så man ser mer än en rygg), en i linorna, en på hjälmen och en på brädan (eller varför inte två) och sedan klippa ihop allt (om pengar och tid funnits).
    Tyvärr är det ju så att vidvinkeln plattar ut och får vågorna att se lägre ut. Även Kent Z:s foton från Hawaii visade ju detta sura fenomen…Så ja så är det tyvärr.
    Hur som helst var det en skön session på en för mig delvis ny spot söder om Falkenberg, som funkar fint från rak syd till nv och som verkar lovande för ren vågsurf dessutom:-)
    Cheers!

• svinet

Medlem
    21 augusti, 2012 vid 07:39

Mina hemtrakter! Nice. Får se till att åka mer neråt. Är så lat så orkar oftast mest till vbg

• above_the_law

Medlem
    21 augusti, 2012 vid 08:40
    Svinet;696022 wrote:
    Mina hemtrakter! Nice. Får se till att åka mer neråt. Är så lat så orkar oftast mest till vbg

Ja, just på nv eller när det är bättre vind och ffa vågor neråt så samåker jag mer än gärna om någon vill dra neråt. Då kanske ni hamnar på film också (om så önskas vill säga):smile:
    Mobil: 0727236490

• svinet

Medlem
    21 augusti, 2012 vid 10:12

gött mos

• Borttagen användare

Borttagen användare
    21 augusti, 2012 vid 20:27

Håller med skånepaul.
    Förstår också att när du är ensam det blir mest ryggtavla och att tex ha en kamera fram på brädan mot dig, en bakom 1 i kiten etc kostar multum.
    Fint kiteställe du har:)
    Fortsätt med filmerna:) Gör du några freestyle filmer också eller är det mest våg kiting?

• above_the_law

Medlem
    21 augusti, 2012 vid 23:50
    Nyanvändare;696083 wrote:
    Håller med skånepaul.
    Förstår också att när du är ensam det blir mest ryggtavla och att tex ha en kamera fram på brädan mot dig, en bakom 1 i kiten etc kostar multum.
    Fint kiteställe du har:)
    Fortsätt med filmerna:) Gör du några freestyle filmer också eller är det mest våg kiting?

Tack, och håller faktiskt också med er båda.
    Det är inte mitt hemmaspot tyvärr men inte så långt bort ändå:-)
    Visst kommer det lite freestyle, wake och ren vågsurf, fast släpper ju inte dom här utan på https://vimeo.com/channels/schiller
    Pura Vida!

• above_the_law

Medlem
    22 augusti, 2012 vid 00:06

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Rulle och Monopod-tips

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.