Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Session › Rullsand 2/11
-
Rullsand 2/11
Posted by milkman on 3 november, 2007 at 21:14Fin dag. Kallt som fan bara. Vind för 5:a, nästan helt utan byar och sol händer inte så ofta på den här sidan. Fint ljus, men för kallt att fota.
milkman replied 17 years, 1 month ago 4 Members · 5 Replies -
5 Replies
-
Oj, ser ju nastan ut som i Porto Palo di Menfi i dag…min shorty var nastan lite
kall. Sedan borjade det regna, blev till att satta pa sig bade troja och jacka…sa javligt har vi det pa sicilien! hehe… -
Fan, att bo i fjollträsk och antyda att man haft feta kitesessions måste vara lite som att bo på mallis och snacka om hur feta slopestyle sessions man haft med sin snowboard.
Jag har ångrat många saker i mitt liv men att jag flyttade från sthlm till bästkusten har jag aldrig ångrat.
-
Bästkusten… Gbg… tss.. ni måste ju ta bilen till spoten. Här på rivieran kan man ju ta grejorna på ryggen och promenera ner till stranden.
-
Åja, västkusten sträcker sig ju ned till Malmö innan den blir sydkust. Hade CSN bara subventionerat strandnära boende hade jag också knallat till spoten…
-
haha.. Gillar slopestyle referensen. Stämmer tyvärr bara sådär. Det finns ju trots allt surf här. En del så bra att det inte går att få tag i på andra ställen, men det är bra sällan.. Men jag tvekar inte att sätta mig en biljävel i 5 timmar för att få 1-2 dagar hos er så det säger väll en del..
Log in to reply.