-
Rullsand eller andra stalltips??
Jaha, var ska man surfa imorrn då? Prognosen verkar lite lurig så vart ska man satsa pengarna på att det blir lite rolig segling i närheten av sthlm…
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Rullsand eller andra stalltips??
Jaha, var ska man surfa imorrn då? Prognosen verkar lite lurig så vart ska man satsa pengarna på att det blir lite rolig segling i närheten av sthlm…
Det blev Rullsand för undertecknad, marängen, en västeråsare och en local från sandviken 🙂
Bra riktning och trevliga i vågor i lagom format (för mig iaf:). Klart värt den lilla åkturen norrut !
Så nöjd att vi drog iväg:). I viken kördes mellan 4,8 och 6,2. Lite regn javisst men annars en kanondag!!
När jag föreslog Sandvikens brygga så uppfattade jag Marängens inledande fråga om var man ska surfa “imorrn” avsåg tisdagen (eftersom jag läste inlägget på måndag fm). Men nu, måndag kväll, så blir det nog rätt när jag återigen skriver “Sandvikens brygga”. Prognosen säger ju vind mellan N och NV, vilket är bra där. Om det också blir OK vindhastighet återstår att se, men som det ser ut nu så verkar det ju finnas chans, i alla fall om man är där i hyfsad tid.
/Lars
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Rullsand eller andra stalltips??
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.