Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Rullsand gick av, hur var Väddö?

• Rullsand gick av, hur var Väddö?

Publicerad av surferic på 5 oktober, 2002 vid 14:38

Faan va’ bra det var idag, det bästa jag någonsin seglat i Rullsand på styrbord. Segel mellan 4,1 och 5,0, bra riktning och halvmast. Hur var det nere på Mats väg? Ännu mera vind?

petter svarade 22 år, 1 månad sedan 4 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • voodoo

Medlem
    5 oktober, 2002 vid 17:08

tjena eric kul att det blev lite segling där trots ALLA felprognoser i Rullsand de sista gångerna smile.gif
    men va det inte riktigt kallt?

• par

Medlem
    5 oktober, 2002 vid 17:27

Mats väg var sådär. Vind mellan 4.2 och 5.0. Vågorna var rätt kass. Var ligger rullsand?

• surferic

Medlem
    6 oktober, 2002 vid 16:57

Rullsand ligger i Norduppland strax söder om Gävle, kolla under spots på http://www.tungsurf.com

Angående kylan kan jag meddela att det igår inte var helt behagligt i fingertopparna när dom vid första kaffepausen började tina upp. Idag var det dock ännu värre, när jag åkte hem från vågsurfet på Billudden var det full snöstorm och marken var vit. Känns som man kanske ska omvärdera beslutet om att stanna hemma i vinter…

• petter

Medlem
    8 oktober, 2002 vid 07:27

Allt för mycket ostliga vindar så även om det var en hel del stora dyningar så blev vågorna inte helt lyckade. Var dock kul segling och på lördagen hade kalle och jag kanon drag i 4.7:orna. söndag var skitkallt och det var inte många som seglade då men hade 5.0-5.5 under förmiddagen. Nästa gång lovar jag att komma upp och hälsa på men då får du ringa lite tidigare wink.gif

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Rullsand gick av, hur var Väddö?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.