Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Runt Gbg tisdag em

• glader

Medlem
    6 oktober, 2009 vid 21:11

TT var fantastiskt bra ikväll. Knappt något sjögräs, platt och blåsigt.

Imorgon tar jag ledigt från tidig em och kör Fiskebäck. Hoppas någon är på. Det är dags för en fin session på Knarren!

• Knatte

Gäst
    7 oktober, 2009 vid 17:19

Känns som du börjar få bra fart i prylarna nu Glader och gör skäl för till steffonamn:smile:

• glader

Medlem
    7 oktober, 2009 vid 17:36

Tack Knatte. Det känns lite som om proppen gått ur, men igår var det lite motigt igen. Går bäst i gamla pålitliga Fisken. Kan nog inte underskattas att känna sig trygg och van vid sin spot. Sedan har det ju blåst så ofattbart mycket på sistone. Sedan i söndags har jag seglat tre dagar med fint tryck i 5.8. Alla senaste fyra gångerna har varit med speedbräda och 5.8 och något PB varje gång. Så nog är jag glader. 🙂

Edit: Det var förresten lite för blåsigt och sydligt för Knarren, så det var lilla Shitbay som vanligt.

• andersbq

Medlem
    7 oktober, 2009 vid 18:28

Grymt, nästan så jag blir sugen på Fisken igen, har inte seglat där på 10 år sen jag flyttade från GBG. (har tjongat i många fenor där med dock)

• glader

Medlem
    7 oktober, 2009 vid 18:42

Testa någon gång Anders, omväxling förnöjer. Vet ju hur snabb du är och det skulle förvåna mig om du inte spräckt 40 knop om du varit i Fiskebäck i söndags eller idag. Dock bara toppfart att hoppas på om det inte blir Knarren. Vet knappt när jag var där senast dock. Hoppas det blir snart…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Runt Gbg tisdag em

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.