Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Runt Gbg tisdag morgon

• Runt Gbg tisdag morgon

Publicerad av glader på 13 september, 2010 vid 07:33

Ser ju mycket fint ut för en tidig morgonsurf imorgon. Funderar på var jag skall surfa. Funderar löst på Balgö. Det är det bästa ställe jag surfat på, men samtidigt är det en ganska lång resa och jag är livrädd för att det blir för mycket väst. Optimalt där är nog SSO. Någon som är på att göra en chansning på Balgö?

Några andra bra uppslag vid rak sydlig? Jag tar gärna en chansning på något som ser tillräckligt bra ut på flygfoto.

Plan B är Torkelstorp, men jag gissar att det blir gansla stökigt där imorgon.

jester svarade 14 år, 2 månader sedan 4 Medlemmar · 12 Svar
  • 12 Svar
  • glader

Medlem
    13 september, 2010 vid 07:40
    glader;630836 wrote:
    Några andra bra uppslag vid rak sydlig? Jag tar gärna en chansning på något som ser tillräckligt bra ut på flygfoto.

Som t.ex. detta. Stallviken, Särö

• glader

Medlem
    13 september, 2010 vid 14:10

Någon som har en åsikt om Kungsbackaån imorgon bitti om det blåser runt 15 m/s, syd. Tycker att banan på bilden ser möjlig ut.

• glader

Medlem
    13 september, 2010 vid 19:00

Det var ju ett lätt överväldigande intresse av folk som vill testa något nytt. Jag och minst en till fastnar i Fiskebäck som vanligt. På vattnet runt kl 06:00.

• andersbq

Medlem
    13 september, 2010 vid 19:26

Glöm kungsbackaån, när vattnet stiger så går vågorna över stenkanten och det blir chop, dessutom orekat vad det gäller sten

• marden

Medlem
    13 september, 2010 vid 19:34

ja vill !
    kom igen nu glader prova nå nytt ,ån såg ju grymm ut.
    jag tror det går längs detta streck också eller varsom i den grunda viken

• marden

Medlem
    13 september, 2010 vid 19:40

hoppsan skrev jag så långsamt.
    åk till nå gammalt istället typ balgö 🙂

• andersbq

Medlem
    13 september, 2010 vid 19:50

Mården, jag tror Rolfsån är bättre men, kan inte du vv märka upp med pinnar först, antingen en safeline eller per sten.

• glader

Medlem
    13 september, 2010 vid 20:01

Blir inget Balgö för mig Mården. Hittar ingen som är intresserad. Du och Björnen borde flytta till Gbg. Skulle bli mer omväxling för mig då.

Tack för Kungsbackaå-info Anders. Då slipper jag testa det.

• marden

Medlem
    13 september, 2010 vid 20:24

jag förstår att du inte vill åka till baljan imorrn
    ,men jag håller inte med dig om att det var sso när vi var där
    kollade min fil och jag tror nog det var sssv från början och vred upp mot sv mot slutet

• glader

Medlem
    14 september, 2010 vid 03:16

Det har du rätt i. Då är det förmodligen helt perfekt just nu. Usch. Ni får som sagt flytta hit.

• glader

Medlem
    14 september, 2010 vid 07:16

Blev en brutal och slitsam morgon i Fiskebäck. Inte bra för självförtroendet.

• jester

Medlem
    14 september, 2010 vid 07:46

Har precis blivit färdig med möte på jobb… Får hoppas på vind imorron em/kväll…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Runt Gbg tisdag morgon

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.