Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › S..
-
Publicerad av anonym-anvandare på 29 april, 2004 vid 06:53
Tjena Staffan!
Vem är bönan som duckgippar på Christians bilder
från Lejet, från 030823!Hon var fan det fränaste!
anonym-anvandare svarade 20 år, 7 månader sedan 15 Medlemmar · 50 Svar -
50 Svar
-
Jag fundera på varför ni tror att jag kan svara på det…
Jag vet faktiskt inte vad hon heter men hon är legendatisk i Lejet som tjejen som seglar mycket backwind. Duktig är hon. Slår många killar på fingrarna då det gäller ståsäkerhet i vågorna. En fröjd att beskåda – på flera sätt
Här finns bilderna: http://www.baconman.nu/cc/
Det är baconmannen, Christian Carlsson alias CC, som tagit bilderna./Staffan
-
Eftersom det är mina bilder ni kommenterar så vill jag bara komma med några förtydliganden:
1. “Baconman” är en gammal polare som låter mig ta lite plats på hans server och domän, därav namnet “baconman.nu/cc”.
2. Sidan har inga kommersiella syften utan är mera tänkt som ett digitalt fotoalbum, i första hand för närmsta vänkretsen, men det har utökats lite allteftersom.
3.
Svar till:
Jag vet faktiskt inte vad hon heter men hon är legendatisk i Lejet som tjejen som seglar mycket backwind. Duktig är hon. Slår många killar på fingrarna då det gäller ståsäkerhet i vågorna.
[/ QUOTE ]
Jag håller med Staffan, vet ej vem hon är. Hon dyker upp i sin sportbil, rippar på vattnet och försvinner sedan lika snabbt igen…som sagt en legend…inga moderna freestyle-tricks men en stor portion old-school-hardcore-wave-style!! -
Sorry Staffan, IOM att länken låg på ditt meddelande så
tolkade jag det som att du visste vilka alla var på
samtliga bilder som fanns på länken som var bifogad i
ditt meddelande(Och speciellt skönheten då förståss)!BTW. Christian! SKITBRA bilder!
Mycket nöjje att florera i albumet, det krävs en hel del
känsla för att ta de bilderna!Jag bara måste testa Lejet vid tillfälle!
Ser ut att vara ett bra ställe vid rätt vind!
-
Lejet är viken söder om apelviken(varberg) du kör ner mot träslövsläge, om du kommer söderifrån kör på södra infarten varberg, norrifrån, igenom varberg.
-
Knatte
Gäst29 april, 2004 vid 16:06Sportbil? Vilket märke? Är det en röd Toyota Celica ??
För i så fall, så sitter jag kanske inne med svaret…. -
Svar till:
Lejet är viken söder om apelviken(varberg) du kör ner mot träslövsläge, om du kommer söderifrån kör på södra infarten varberg, norrifrån, igenom varberg.
[/ QUOTE ]
Hej, det var jag som skrev frågan ang. lejet… är det viken direkt söder om apelviken? DVS söder om traslofslage?
Hade varit kul att testa ngt nytt…. -
Fasen vad fint det är med tjejer som surfar…… ,
risken är dock klart “överhängande” att man ska tappa koncentrationen och få masten i skallen, nä gott folk säkrast är att stanna på stranden när dessa änglar beträder vattnetNamnet på donnan i Lärjet finns nog här på konfen, vill inte lägga ut det men är du desperat så testa sök på bilen…..
//eeeee ja.
-
Det är inte det att jag är desperat, jag blir bara så
enormt imponerad! Inte bara att det var en donna som
seglade utan att donnan ifråga gjorde det framför kameran.Att vi grabbarsomärövertygadeattvikanallt satsar framför
en kamera tar jag inte som något extraordinärt.I vilket fall som helst så kan jag bara säga att jag är
grymt imponerad!Fram för mer kvinnor på vattnet!
MVH/// Han som seglar ensam för mycket
-
Äh, det är väl inget att be om ursäkt för. Jag ställer gärna upp med den information jag sitter inne med.
Även om denna tråd inte alls handlar om mig så är det lite smickrande att få mitt användarnamn som rubrik/Staffan
Logga in för att svara.