• anonym-anvandare

Medlem
    3 maj, 2004 vid 10:28

Jodu Staffan!

Och kolla hur många som läst den pga. ditt
    användarnamn! grin.gif

• s

Medlem
    3 maj, 2004 vid 12:37

Haha!!! Jo, det var väldigt vad många som har varit inne och kollat!!! Förväntar de sig att det skall vara några smaskiga detaljer om mig? Lite nakenbilder kanske wink.gif

/Staffan

• c_c

Medlem
    3 maj, 2004 vid 12:50

Svar till:

Förväntar de sig att det skall vara några smaskiga detaljer om mig? Lite nakenbilder kanske

[/ QUOTE ]

Jag tror att det är precis det folk förväntar sig 😉
    …men de kommer bli besvikna, för allt de numera får beskåda är en exhibitionistisk mås (de som är uppmärksamma ser att fjäderdräkten är av årsmodell 2003, men måsen hälsar att den ska kitta upp sig till en 04-dräkt innan sommaren). wink.gif

• viggo

Medlem
    3 maj, 2004 vid 12:51

Var ligger bilden??, hittar henne inte, ghaaaaaaa!!!!!

http://www.linsurf.com

• viggo

Medlem
    3 maj, 2004 vid 12:53

Phuuu, nu hittade jag henne, mmmmmmmmm

• s

Medlem
    3 maj, 2004 vid 15:31

Tack CC! Det känns jättebra att du lagt ut mig för beskådan… crazy.gif
    Akta dig så jag inte börjar visa skrämmande bilder på våra heta nätter tillsammans i bussen på Öland förra året… HAHAHA cool.gif

/Staffan

• anonym-anvandare

Medlem
    4 maj, 2004 vid 10:22

Staffan,Knatte, CC!

Jag vet vem hon är nu!!!!!

Och hon är underbar smile.gif

Måste prova lejet vid tillfälle laugh.gif

• Knatte

Gäst
    4 maj, 2004 vid 10:24

Jag lever fortfarande i ovisshet, då jag aldrig fick något bra svar på vilken bil hon hade tongue.gif jag hade bara en ide smile.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    4 maj, 2004 vid 10:30

Skit i bilen!

Nästan samma förnamn som en ohyggligt fet amerikansk
    skådespelerska(!!??)

• s

Medlem
    4 maj, 2004 vid 10:54

Röd Toyota Celica.

• anonym-anvandare

Medlem
    4 maj, 2004 vid 12:13

man räknar med att en bild som en gång manglats ut på nätet aldrig försvinner. Staffan, du kommer i all framtid, i allas ögon att vara badpojken nummer ett. Undrar om du inte skall läsa tidnigen framöver.

Sue the bastard, CC har gott om pengar så en mille kan övertrampet vara värt. eller är det tvärt om? Har du betalt CC för att lägga ut bilden?

Pelle P

• anonym-anvandare

Medlem
    4 maj, 2004 vid 12:15

man räknar med att en bild som en gång manglats ut på nätet aldrig försvinner. Staffan, du kommer i all framtid, i allas ögon att vara badpojken nummer ett. Undrar om du inte skall läsa tidnigen QX framöver.

Sue the bastard, CC har gott om pengar så en mille kan övertrampet vara värt. eller är det tvärt om? Har du betalt CC för att lägga ut bilden?

Pelle P

• c_c

Medlem
    4 maj, 2004 vid 12:51

Svar till:

[/ QUOTE ]

Lugn, bara lugn…jag och Staffan har gjort upp i godo. wink.gif Våra advokater (nedan) satt i hårda förhandlingar hela natten och det hela slutade med att jag ska kompensera Staffan med:
    1. En helårs-prenumeration på Boards
    2. Tre nya surf-filmer på DVD
    3. Ett par nya surfshorts (advokaterna menade att han aldrig mer kan använda de shorts som syns på bilden).

Såå…allt är glömt och förlåtet…tills vidare… wink.gif

• JOHN_j_RAMBOO

Gäst
    4 maj, 2004 vid 14:25

Inlägg raderat av KonfMaster

• Knatte

Gäst
    4 maj, 2004 vid 18:21

Jag har bara en teori, att det kanske är samma tjej som surfade i Björlanda för några år sedan smile.gif
    Duktig tjej, med en Röd Celica..
    Enligt Rambos sifferminne så stämmer det bra (Toyota Celica röd -93 enligt bilregistret)
    Tjock amerikansk skådespelerska? Får inte ihop namnet där. Trodde namnet började på Ga……

Sida 2 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.