Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › S..
-
För bövulen mina herrar! Sitt inte här på nätet och snoka efter någon tjej som ena “stalkers”. Glid fram och charma henne på beachen istället!
Ha er i kragen!
-
ashhhhh….vem behöver tjejer nu när det äntligen kommer lite vind..då blir man ju av med all sexuell frustration.
mvh
han-med-både-fru-och-barn -
Svar till:
Jag har redan paxat henne!
[/ QUOTE ]
Haha jasså, det var som tusan!
Freeride_swe: Hehe ja det vet jag inte, men visst, det finns iaf annat att glädja sig åt om man är singel.
Tur att man inte behöver missa något av dem dock. -
Stackars tjej.. nästa gång hon kommer ner till surfet har hon plåtarna i handsfacket. Och om inte jag minns fel har denna diskutionen vatit uppe några gånger förut på konfen. lämna tjejen ifred nu.
Och bara så ni vet så är surf tjejer jävligt svåra..
Ps.apelviken är mycket bättre -
Jo men seriöst, man förstår fan varför det är så få tjejer som vindsurfar om det ska vara den här hetsjakten så fort en kommer ut på vattnet där det finns killar.
Fan sitta på nätet och luska plåtnummer och kolla upp info i diverse register osv osv… Dålig karaktär.Flera gånger när någon tjej (eller någon som utgivit sig för att vara det) vågat sig in på steffo så har det blivit värsta hetsjackten av hormonstinna runkare som erbjudit mer eller mindre skamliga förslag eller raggat.
Fan låt brudarna surfa ifred och uppför er normalt.
Ragga gör man på krogen, strandfesten eller något annat ställe.Skärpning!
De som vill ta åt sig får göra det, alla andra, surfa på!
Ses ute bland vågorna. -
jag vet hur hon känner. jag blev utsatt när jag stod krokimodell.
så billig.. -
Min avsikt var inte att dra igång en testosteronhets utan
enbart att påvisa att jag blev ruskigt imponerad av att
se flickebarnet ösa på (ja, jag är antagligen gammal)!Vilket inte är helt vanligt. Förståeligt? Ja visst!
Sexistiska trakasserier? Det verkar så!Icke desto mindre starkt utav de kvinnor som håller på
med denna typ av sysselsättning.Jag ber därför ödmjukt alla kvinnor som uppfattat detta
negativt om ursäkt!Ärligt talat så tror jag (av någon konstig anledning) inte
att den berörda kvinnan i detta fallet vistas på denna
konf, om hon nu skulle göra detta så vill jag bara säga:Keep it up! Fan vad du är fränast!
-
Knatte
Gäst5 maj, 2004 vid 05:14Ok! Jag håller med. Det kanske inte var 100 % moget att kolla upp mot bilregistret .
Men själv var jag mest nyfiken på min egen fråga, ifall det var samma tjej som höll till i Björlanda förr. Ifall jag har trampat på några ömma tår eller uppfört mig olämpligt så ber jag om ursäkt.. -
Svar till:
Stackars tjej.. nästa gång hon kommer ner till surfet har hon plåtarna i handsfacket. Och om inte jag minns fel har denna diskutionen vatit uppe några gånger förut på konfen. lämna tjejen ifred nu.
Och bara så ni vet så är surf tjejer jävligt svåra..
Ps.apelviken är mycket bättre[/ QUOTE ]
vad då jävligt svåra??? vi är väl inte svårare än andra kvinns???!!!
-
Så varför dizzar du mig då?? *ler*
Och dudes hang loose. surfare som surfare dudes eller dudelinos.
-
Du kan få mig Aggrosurf. Jag surfar OCH är lika desperat efter vind som en ny mastförlängare (=pojkvän).
-
Första inlägget med mitt användarnamn som rubrik slår t.o.m. inlägget om att SP suger… Jag är överväldigad över all denna uppmärksamhet… hahaha
Men diskussionen har inte alls rört mig utan en av sveriges få (men högt beundrade) vindsurfande tjejer som dessutom är väldigt duktig. Jag tror att hon vill fortsätta vara anonym, speciellt efter denna diskussion. Så ni som är nyfikna på vem hon är – spana på vattnet och var beredd på att bli omseglad!
Rippa på! Speciellt alla tjejer!
/Staffan
PS. Jag är lite orolig dock, 5 personer har “downloadat” bilden på mig som badpojke! Jag tror att CC får bjuda på mer än en blaska och lite surffilmer för att han hängt ut mig på webben! Grrr… DS.
-
Det är lugnt Staffan, bilden på dig är tillsvidare borttagen…tyckte att du blivit tillräckligt exponerad nu…
Innebär detta att du drar tillbaka alla dina ersättningskrav eller är skadan redan skedd?
-
Är det inte så att man _måste_ “downloada” bilden om man är anonymt inloggad (för att se den alltså)?
/adde, jag RÖR mig till öland nästa lördag, då skall ni få se på badpojke…
Logga in för att svara.