Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing S-65 testar Twin…

• S-65 testar Twin…

Publicerad av s66 på 14 maj, 2009 vid 09:20

Jag e ju invalid och knäet är inte så bra, ska göra magnetröntga nu idag sen beslutas det väl om det ska sågas av eller inte.
    Jag tog mig iaf i kragen och filmade bror min en halvtimme när han testade Fanatic Twin 84 och Simmer Icon 5,0. De va dåliga förhållande, Henke hade inte seglat på ett halvår, jag e kass på att både filma och redigera…skit samma, här är materialet iaf!
    Fan va bitter jag låter…. 😉

[ame]http://www.vimeo.com/4643419[/ame]

Mvh Andreas

hanko svarade 15 år, 10 månader sedan 9 Medlemmar · 11 Svar
  • 11 Svar
  • dr-masse

Medlem
    14 maj, 2009 vid 10:36

Kul med film!

Va f-n, är det något ”knävirus” som går där på Bästkusten, eller? Hoppas du får ett bra besked och snart är på vattnet igen!

Henkes manöver vid 1:39 känner jag att jag hade kunnat göra. Skönt, en grej på film som man klarar! Hmm, kanske hade jag även smekt in den vid 1:51 oxå, förresten… 😀

• styret

Medlem
    14 maj, 2009 vid 11:14

verkar vara en skitbra bräda att framåtloopa med…

blir det steloperering eller? det är väl vänsterbenet så det är lungt. är ju bara lite extra hjälp för att ha rakt framben i looparna nere i bigbay.

• dala-lama

Medlem
    14 maj, 2009 vid 11:24

Gött, jag har 78an den verkar bara funka i bakåten och dit har ju inte jag kommit ännu 😉

• stewen

Medlem
    14 maj, 2009 vid 12:29

Go film.
    Gött seglat och redigerat!

• s66

Medlem
    14 maj, 2009 vid 12:42
    Stewen;546731 wrote:
    Go film.
    Gött seglat och redigerat!

Thanks Stewen! Undrar om jag sett Henke i sämre form, fruktansvärda framåtar med över och underrotation om vart annat…
    Men min redigering är däremot jäkligt bra va 😉 Inget vidare, men jag får väl lära mig…har ju ny Mac-burk o bra kamera så nu är det bara mig de e fel på…

• mag

Medlem
    14 maj, 2009 vid 16:51

Men hallå, twin är ju till vågridning!
    Han hade ju loopat lika bra/dåligt med vilken bräda som helst ju. 😉
    /Magnus

• fredrik-plantin

Medlem
    14 maj, 2009 vid 18:45

Jajamän henke så kan det fantamej se ut! gyt snack! 🙂

• koa

Medlem
    14 maj, 2009 vid 18:55

Skönt!

• s66

Medlem
    16 maj, 2009 vid 17:09
    Mag;546788 wrote:
    Men hallå, twin är ju till vågridning!
    Han hade ju loopat lika bra/dåligt med vilken bräda som helst ju. 😉
    /Magnus

E du riktigt snäll så ska du få prova en av mina brädor, men bara om DU vågar loopa! 😉

• mag

Medlem
    16 maj, 2009 vid 22:15

Vågar gör jag, och ibland lyckas jag, men mina plattöverrotationer kanske inte lämpar sig till dina plankor?! Jag är mycket snäll…
    /Magnus

• hanko

Medlem
    17 maj, 2009 vid 19:28

En SKÖN orgie i framåtlooopar…och close-to-the-beach-crashes…NICE….! Påminner mig om Klitmöller….90 typ. Plötsligt känns min revbensspricka ganska medioker mot 66:ans knäskada…!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing S-65 testar Twin…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.