Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing s-66.com uppdaterad från Sydafrika

• klint

Medlem
    24 januari, 2007 vid 16:20

Saxat från Boardseeker

”Andreas Olandersson on Fanatic – The Swiss Freestyle Maestro signs a new deal…”

Kolla innan de får för sig att korrigera

http://www.boardseekermag.com/home.php

• gurra1978

Medlem
    24 januari, 2007 vid 17:16

Haha. Dessutom har han segelnummer S99. De måste sett honom uppochner i en pushloop eller nått : )

Bra laddat Andy. Fan vad sugen man är på att vara i SA nu. Snö och minus -5 här nu.

• s66

Medlem
    7 februari, 2007 vid 19:15

yo bros, nu har jag lite news på min sida om ni vill drömma er bort lite hemma i snöstorm o va fasen de nu va jag hörde härom dagen

• emil_h

Medlem
    8 februari, 2007 vid 09:14

http://www.s-65.se/pics.php?action=showimage&id=238

Haha. den va riktigt rolig faktist ;).

• star

Medlem
    8 februari, 2007 vid 15:36

Tyskvarning! Först Fanatic och nu snorbroms… Jürg är det något du vill berätta? Satan vad kul vi hade i Julas. Hälsa alla inkl. Sillbritt.

• jesper_b

Medlem
    11 februari, 2007 vid 11:07

What da f-
    Här sitter man och cruisar lite på konfen och hittar plötsligt sin egen hustrustickade smecken på en av da bro’s i´SA!?

Vid närmare titt ser jag lika förskräckt att min otroligt fina localfrilla spridits så långt bort. Ser dock ingen äkta hockeynacke, men den syns inte under min smeck heller, åtminstone inte på bilden.

Way to go bro’s

/Jesper B

• s66

Medlem
    13 februari, 2007 vid 10:50

De va ju fan me att alltid bror min ska driva me mig…ser ju för jävlig ut på det fotot!
    Anyway, har uppdaterat me lite nytt flex nu…enjoy!

• jesper_b

Medlem
    14 februari, 2007 vid 04:10

Tvärt om tycker jag – du har aldrig sett bättre ut. Från pojkband till ser schön vindsurfen profi! /JB

• s66

Medlem
    14 februari, 2007 vid 15:52

nu äntligen har jag tagit mig i kragen och lagt upp lite filmklipp på min hemsida…ta gärna en titt!!

• gurra1978

Medlem
    14 februari, 2007 vid 17:51
    S66;365110 wrote:
    nu äntligen har jag tagit mig i kragen och lagt upp lite filmklipp på min hemsida…ta gärna en titt!!

Fyfan vilka coola delayed framåtloopar du gör! Hur gör man dem? Är det bara träning och känsla eller finns det några tips du kan ge mig?

• emil_h

Medlem
    14 februari, 2007 vid 18:31

Äntligen fick man se dig i lite vågor. Farsan o morsan blev impade. Sistnämnda nästan lite smårädd. Ha ha.

see ya

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing s-66.com uppdaterad från Sydafrika

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.