Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing s10, e11, us1111 prylar?

• oscar

Medlem
    22 maj, 2003 vid 09:56

Linköping har ju blivit lite av en uppsamlingsplast för gamla S10 prylar då en av Anders goda vänner bor här. Bl a brädan som vann långsdistans-slalomen på Fuerte (mkt kol id en kan jag säga..) för några år sedan plus diverse andra brädor segel bommar master.

I klubbstugan finns även en gammal fena med autografer från Robert Theritahau, Anders, Robby och diverse andra gamla storheter.

En surfkompis har även ett rosa Naishsegel som Robby tävlat med vilket är lite coolt…

Min kompis hade ett av Levi Sivers Dr.X från GC men det blev visst ett hål i det så försäkringsbolaget snodde det grin.gif

Jag tycker det är lite kul med sådana prylar men samlarvärde är det nog inte på dom…

• anonym-anvandare

Medlem
    22 maj, 2003 vid 11:17

jag har en slalomfena av s-10 ursnabb.

• anonym-anvandare

Medlem
    22 maj, 2003 vid 12:45

Jag har ett gammalt Simmer SC3 7.8 som har varit anders, med PWA klistermärke på och hela baletten.. Tyvärr har hans segel nummer trillat av, tror dock att den sista siffran sitter kvar, var så länge sen jag kollade.. Men man ser att som andra nummerna har suttit där!

• mag

Medlem
    22 maj, 2003 vid 20:48

Jag hade en Copello Twinser vågbräda som Anders seglade. Byggd av Ed Angulo med inskription; Made for Anders by Ed – Jesus Loves You. En grym bräda som jag tyvärr hoppade sönder. Hade jag haft mer plats så hade den hängt på väggen än idag.
    /Magnus

• getwet

Medlem
    22 maj, 2003 vid 20:57

Näää, jag tror du menar G10 wink.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    23 maj, 2003 vid 11:28

Det kanske är s-10, anders nummer, g-10 är det inte
    det är även kol i fenan.
    Tunn och snabb,+ bara 27 cm slalom pointer.

• anonym-anvandare

Medlem
    23 maj, 2003 vid 13:28

Jag har ett tiga 3,5 segel som Mattias Holberg har haft och en Delta coustom bräda som är byggd till Peter Forslin.

• Knatte

Gäst
    24 maj, 2003 vid 17:25

Själv har jag från och med idag två stycken Anders Bringdal fenor från Fins (Pointer)
    Den ena har han skrivigt “secret weapon” på ( En Pointer 27 cm) Coolt!
    Sedan har jag även en Mathias Holmberg shapad Tiga brädas, som han enligt ryktet har tävlat i världskuppen med. Sist men inte minst, har jag ett Peter Forslin Combat Wave segel.. grin.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    24 maj, 2003 vid 20:29

Hade en bom från Jason Polakow, den jävlen blåste mig, diametern på röret var smalare. Nu löste det sig ändå, men fult gjort var det. Kul att varit hemma hos honom iallafall.
    /Davo

• boman

Medlem
    28 maj, 2003 vid 05:33

Jag har en bom som Björn D har kört på under PWA touren -98, Köpte den billigt av en av bröderna Jensen i Proof shopen, Pozo. Håller fortfarande….Ta i trä crazy.gif

• wisco

Medlem
    29 maj, 2003 vid 10:13

min flickväns mosters hund har bitit Robbie Naish…

• tropic

Medlem
    29 maj, 2003 vid 10:34

Ha, det var nog det coolaste inlägget av alla =) Flickväns mosters hund… Du verkar ju riktigt skön wisco

• anonym-anvandare

Medlem
    30 maj, 2003 vid 06:22

jag har bomfodral,mastfodral för 12 master segelfodral samt ett gigantisk fodral för segel som är uppriggade.
    Alla prylar med s-10 och svenska flaggan på.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing s10, e11, us1111 prylar?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.