Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › s10, e11, us1111 prylar?
-
s10, e11, us1111 prylar?
Publicerad av anonym-anvandare på 22 maj, 2003 vid 09:25Vad har ni för prylar av kungarna,
har snappat upp lite om prototyper m.m
men finns det samlarvärde?anonym-anvandare svarade 21 år, 5 månader sedan 7 Medlemmar · 13 Svar -
13 Svar
-
Linköping har ju blivit lite av en uppsamlingsplast för gamla S10 prylar då en av Anders goda vänner bor här. Bl a brädan som vann långsdistans-slalomen på Fuerte (mkt kol id en kan jag säga..) för några år sedan plus diverse andra brädor segel bommar master.
I klubbstugan finns även en gammal fena med autografer från Robert Theritahau, Anders, Robby och diverse andra gamla storheter.
En surfkompis har även ett rosa Naishsegel som Robby tävlat med vilket är lite coolt…
Min kompis hade ett av Levi Sivers Dr.X från GC men det blev visst ett hål i det så försäkringsbolaget snodde det
Jag tycker det är lite kul med sådana prylar men samlarvärde är det nog inte på dom…
-
Jag har ett gammalt Simmer SC3 7.8 som har varit anders, med PWA klistermärke på och hela baletten.. Tyvärr har hans segel nummer trillat av, tror dock att den sista siffran sitter kvar, var så länge sen jag kollade.. Men man ser att som andra nummerna har suttit där!
-
Jag hade en Copello Twinser vågbräda som Anders seglade. Byggd av Ed Angulo med inskription; Made for Anders by Ed – Jesus Loves You. En grym bräda som jag tyvärr hoppade sönder. Hade jag haft mer plats så hade den hängt på väggen än idag.
/Magnus -
Det kanske är s-10, anders nummer, g-10 är det inte
det är även kol i fenan.
Tunn och snabb,+ bara 27 cm slalom pointer. -
Jag har ett tiga 3,5 segel som Mattias Holberg har haft och en Delta coustom bräda som är byggd till Peter Forslin.
-
Knatte
Gäst24 maj, 2003 vid 17:25Själv har jag från och med idag två stycken Anders Bringdal fenor från Fins (Pointer)
Den ena har han skrivigt “secret weapon” på ( En Pointer 27 cm) Coolt!
Sedan har jag även en Mathias Holmberg shapad Tiga brädas, som han enligt ryktet har tävlat i världskuppen med. Sist men inte minst, har jag ett Peter Forslin Combat Wave segel.. -
Hade en bom från Jason Polakow, den jävlen blåste mig, diametern på röret var smalare. Nu löste det sig ändå, men fult gjort var det. Kul att varit hemma hos honom iallafall.
/Davo -
Jag har en bom som Björn D har kört på under PWA touren -98, Köpte den billigt av en av bröderna Jensen i Proof shopen, Pozo. Håller fortfarande….Ta i trä
-
Ha, det var nog det coolaste inlägget av alla =) Flickväns mosters hund… Du verkar ju riktigt skön wisco
-
jag har bomfodral,mastfodral för 12 master segelfodral samt ett gigantisk fodral för segel som är uppriggade.
Alla prylar med s-10 och svenska flaggan på.
Logga in för att svara.