• SA-bilder

Publicerad av pettux på 14 februari, 2010 vid 15:55

Se hit alla ni som gillar Sydafrika! Det finns en hel hög med färska bilder av bra kvalitet på:

http://www.tlkite.fi

Scrolla bara längst ner och välj bland de olika menyerna för att se kite från Cape Town, surf från Melkbos och surf från Mossel Bay. Jag antar att ännu mer är på väg senare.

Lite otur med vinden och massinvasionen av klåpare i Big Bay är inte riktigt i min smak men annars levererade SA nog igen.

pettux svarade 15 år sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • nundy

Medlem
    14 februari, 2010 vid 22:05

Fina bilder! Crystal

• brushanen

Medlem
    15 februari, 2010 vid 07:23

Fina pics, vet att det kan vara kallt i vattnet, ned till 8grader, men boots i SA?! Sisu…

• pettux

Medlem
    15 februari, 2010 vid 10:44
    Brushanen;598580 wrote:
    Fina pics, vet att det kan vara kallt i vattnet, ned till 8grader, men boots i SA?! Sisu…

Ja, det är ju kanske lite uncool. 🙁
    Men jag tycker de ger superbt grepp då jag åker strapless, och så behöver man inte vara så noga med waxet.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.