Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport så då var det dags igen

• zehlertz

Medlem
    20 mars, 2003 vid 11:51

Några speciella resmål? …hur länge? vilka tider?
    med surfbuss eller med flyg?

Jag e ruskigt sugen *ensamseglare*

• hood

Medlem
    20 mars, 2003 vid 12:34

det var ju menat med buss men jag kan även tänka mig flyg.
    jag e bara så jävla sugen på att komma iväg. och jag hade tänkt en lite längre tripp söka jobb oxå vidare. jag ligger just nu i lumpen men muckar den 28maj så intresserad hör av dig

• zehlertz

Medlem
    20 mars, 2003 vid 15:19

jag har precis köpt mig en buss, men kanske din är frächare?

Fan d låter gött… har alltid drömt om att komma iväg, gärna söka jobb så man blir borta längre.

har funderat på att bila till europa, har du några drömmål?

*suuuugen*

• colle_screamer

Medlem
    23 mars, 2003 vid 14:51

Söka jobb blir nog lite overkill för min del, måste vara tebax i Sverige till mitten av augusti, men om Nån drar ner och är borta typ hela juni och är tebax nån gång i Juli när den svenska sommaren börjar bli som bäst så är jag med utan att tveka.

• zehlertz

Medlem
    24 mars, 2003 vid 06:56

När jag tänker på jobb så behöver det ju inte vara ett åretrunt jobb. Skulle man drar ner o ha pengar för 1månad så kanske man kan hitta nåt kneg några dagar/kvällar så du kan dryga ut reskassan lite…kanske stanna nån vecka eller två längre.

Fast tänker nog satsa största delen av mina pengar på en resa till vintern. Sommaren här hemma är ju ljus och skapligt varm *en del blåst också*

men vintern här är ju fruktansvärd…. jag måste bara iväg, mår verkligen piss av göteborgs vinter…*längtar bort*

• hood

Medlem
    25 mars, 2003 vid 09:24

jag är fullständigt med på planerna det blir till vintern man är borta längre men ungefär en månad ijuni sticker vi men hur kan man nå dig då.

• hood

Medlem
    25 mars, 2003 vid 09:28

min buss e skrotad så har någon en buss kan man ju ta en tripp med den eller så blir det flyg men det är ju trevligare med buss.

• zehlertz

Medlem
    25 mars, 2003 vid 10:58

Vi som är sugna kan väl ställa ihop lite mer vad vi har råd att lägga på våra resor. Ska jag iväg i vinter så får sommarresan bli ganska billig.

Kanske kan man nöja sig med ett par veckor i danmark på olika spots längs västkusten, om man vet att vintern kommer bjuda på 1 månad i Sydafrika?

Min buss kommer ha sovplats för 2, sitt/matplats för 4-6pers. Funderr även på yttertält där det skulle kunna gå att sova fler. *då måste iofs man ändå ha en till bil med sig*

Eller finns det kanske billiga ställen i europa nu under sommaren.

Ni som har erfarenhet om budgeten på olika ställen i Sverige/Danmark/Europa får gärna speca upp kostnader.

Var det mig du ville nå?

andreas@oxelosteel.se
    0733 310 600 //Andreas

• hood

Medlem
    26 mars, 2003 vid 15:37

ja jag är på för en diskussion jag kommer ringa till dig andreas med den gyllene bussen för vi tänkte inte vara iväg så länge nu för det blir jobb och sen vinterresa men jag hör av mig. ha det gott

• colle_screamer

Medlem
    29 mars, 2003 vid 08:44

Okej hinner inte uppgradera mig så ofta när man inte har tillgång till internet på vardagarna. Men jag är i allra högsta grad intresserad av att följa med om jag får plats.
    Ring gärna om ni har snackat om semestern eller om ni skall ut och surfa i gbg området/ 0704-096264

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport så då var det dags igen

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.