Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing så trodde man att man skulle få lite vind idag…

• så trodde man att man skulle få lite vind idag…

Publicerad av ian på 22 februari, 2004 vid 12:08

.. men suck, hur i h-e kan vinden bestämma sig för att ta ett skutt över gbg, asså, vad har jag gjort för ont? confused.gif

nae nu går jag o biter migsjälv i knäet frown.gif

cambo svarade 20 år, 9 månader sedan 4 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • cambo

Medlem
    22 februari, 2004 vid 15:20

Inatt ser de ut att trycka på riktigt rejält enligt DMI och SMHI, frågan är hur länge det håller i sej imorgon. Gäller att vara uppe med tuppfan.

Tisdag kan funka också

Tis: Mellan sydväst och väst, 10-13 m/s Dygnets högsta vindhastighet 15 m/s.

• grahn

Medlem
    22 februari, 2004 vid 17:57

när drar vi ut i morgon peter??? det blir väl ljust nångång vid sju va?? tongue.gif

• swe227

Medlem
    22 februari, 2004 vid 19:34

IAN! gud straffar sånna som håller på med jackor, det vet du!

• ian

Medlem
    22 februari, 2004 vid 21:55

ehum…
    den som ändå fick syssla med jackor hehe, kollade lite på en modell som verkade passa som lite slängjacka häromdan, årsmodellen verkar var juste, rätt tidig men vet inte om den skulle ha nåt problem med det, just den modellen kanske förtjänar en mer sliten bärare. Jaja, riktigt våt ska den bli i sommar iaf… ska ta med den o ett par andra till fiskebäck för lite testande.

jaja jakten på den perfekta windbreakern fortsätter shocked.gif

men skyll inte på mig för att vara den som pajjar vinden, så gött har jag det inte än grin.gif

Det kanske rent av är du som ställer till det? Har du vart på motormässan eller? Inte vart där än men har hört att ducati har en fin kollektion i år wink.gif

Ha det gött

• cambo

Medlem
    23 februari, 2004 vid 01:58

Svar till:

när drar vi ut i morgon peter??? det blir väl ljust nångång vid sju va?? tongue.gif

[/ QUOTE ]

Yoo

Rapporterna på DMI ser väl inte så jävla lovande ut, men får väl upp och kolla läget vid åttatiden imorn

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing så trodde man att man skulle få lite vind idag…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.