Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › så vad hittar vi stackare på…
-
så vad hittar vi stackare på…
Publicerad av voodoo på 12 januari, 2001 vid 11:10nu när de flesta rest utomlands och windsurfar, slutar med multimedia studierna på tisdag så vad kan man hitta på då? Kan redan ALLA : ) manövrar så windsurfingträning utomlands känns ganska onödigt.. skulle kanske också kunna kännas alldeles underbart men vad ska man göra man kan ju inte bara ta sin familj och åka ..eller..
tabou svarade 24 år, 3 månader sedan 6 Medlemmar · 17 Svar -
17 Svar
-
Isen har ju inte lagt sig än så…..
; )
funderar på att fixa en filmkväll på JKV nån kväll om det finns nått intresse
fast du har väl sett alla (surf)filmer som finns
Mvh Stefan -
tjena Stickan vill du låna några filmer så hör av dig jag har ett par st. : )
-
Dax för vad då ?? Är det jobb du menar så …kan någon erbjuda ett bra avlönat jobb inom multimedia tex photoshop, 3d, webdesign(dreamweaver eller flash) så står jag till förfogande from måndag..
-
Aha! Du är en multimedia kille, har du gjort någon fet hemsiden som vi kan titta på och berömma dig för?
-
Jag kommer att göra en ny hemsida i flash nu när jag får lite tid över som ska vara klar tills säsongen börjar…
-
håller du typ på med 3d studio max r2 och sånt eller typ cad???
-
nej inte cad …har lekt lite med 3d studio max men bara så att jag kan bygga tex ett rum möblerat och klart ..
-
självs arbetar jag med layout för hemsidor och html prgm ering och jag 3d animer just nu på en mcdonalds reklam ganska hyfsat betalt faktiskt typ 10 000 allt som allt…
-
Drar till Barbados nästa lördag. Två veckors restresa för 6100kr – för TVÅ!!!!
Jag och min kära åker.Jag ville bara ge dig en dödsstöt rätt i surfhjärtat Micke… Sorry… 😉
S..
Logga in för att svara.